Wypada się przywitać.

18:50

Witajcie! 

Na początku wspomnę o tematyce bloga. Jak widać w tytule "wszystko i jeszcze więcej" już symbolizuje różnorodność tematyczną. Będę dodawać różne przepisy kulinarne, przeróbki, diy, handmade, recenzować  rzeczy, pisać o promocjach, muzyce, stylach i ciekawostkach. Nie wiem czy nadaję się na blogerkę (nikłe szanse), ale przez jakiś czas Was pomęczę, a co! Interesuję się pastel goth, dopiero wdrażam ten styl do swojej szafy. Stylizacje wychodzą mi coraz lepiej. 
 
 
 To mój pierwszy samodzielny blog, dlatego też nie bardzo wiem co powinnam zawrzeć w pierwszej notce. Z góry przepraszam za wygląd, w weekend postaram się zrobić samodzielnie tło, baner i wszystko co będzie potrzebne do podstawowego wyglądu. Żeby to miało jakieś ręce i nogi. Nabawiliście się już cukrzycy? Wszystko przez to, że nie mogłam się oprzeć, tło wyglądało tak uroczo. ;^; A resztę trzeba było dopasować.
Powinnam dodać swoje zdjęcie, czy nie? Chyba sobą popsuję ten słodki wygląd... Wszystkie jakie mam są zbyt mroczne. Następna notka będzie najprawdopodobniej o zrobieniu własnoręcznie legginsów. Chętnie przyjmę wszystkie propozycje, o czym chcielibyście tutaj czytać i postaram się je zrealizować. Miłego wieczoru!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo lubię styl Pastel Goth ^^ powodzenia w blogowaniu! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^ No cóż, PG staje się coraz popularniejszy.

      Usuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts