How to be Pastel Goth?

21:05


Tak jak mówi sam tytuł - dzisiaj postanowiłam przybliżyć Wam ostatnio coraz popularniejszy styl zwany Pastel Goth (PG). Sama również ubieram się w nim, może jeszcze nie całkowicie, ale staram się jak najlepiej umiem.

Główna zasada jest prosta: łączenie czerni oraz pastelowych barw.
Łączy się w tym stylu również rzeczy creepy & cute.

Popularne motywy to: koty, jednorożce, ściekające napisy, kości, czaszki, krzyże, ying yang, wzór galaxy,  nietoperze, postacie z bajek, kokardki.  

Co wcale nie oznacza, że gdy założymy koszulkę z zespołem czy sukienkę z koronki nie będziemy PG. Wręcz przeciwnie - ten styl akceptuje wiele rzeczy, możemy podciągnąć pod niego prawie wszystko i dlatego jest tak różnorodny. Przede wszystkim liczy się oryginalność i kreatywność.

 

Włosy - większość twierdzi, że farbowanie jest opcjonalne i nie trzeba wcale tego robić. No cóż, poniekąd tak, ale większość PG farbuje włosy i ich stylizacje wyglądają pełniej, są bardziej urozmaicone. Popularna jest farba Manic Panic (ma mnóstwo wersji kolorystycznych). Jeśli zaś nie chcemy niszczyć włosów można nosić po prostu peruki, które np. na ebay'u nie są wcale takie drogie. 

 

Buty są zależne od tego co sami lubimy nosić, nic nie jest narzucone. Popularne są przede wszystkim modele z platformami. Możemy nakładać creepersy, buffalo, trampki, pantofelki, glany... Bardzo często na zdjęciach widać buty popularne w Japonii i raczej ciężko dostać coś podobnego w naszych sklepach, chyba że je sprowadzimy z zagranicy.

 

Jeśli chodzi o akcesoria to niektóre są znakami rozpoznawczymi Pastel Goth  np. spinki w kształcie trupich łapek, kokardki z gałką oczną, opaski z kwiatami i ćwiekami, naszyjniki (często w kształcie krzyża), cameo, kości, podwiązki, słodkie przypinki, rogi. Jednak można nosić wszystko według swoich upodobań, gdy tylko wpasujemy to odpowiednio w swoją stylizacje.

 
 

Mitem jest to, że trzeba mieć jasną cerę - to całkowita nieprawda, tak samo jak uroda w stylu ulzzang. To, że dużo PG ma małe noski, powiększa sobie oczy makijażem, dodaje sztuczne rzęsy czy nosi kolorowe soczewki jeszcze o niczym nie znaczy. Każdy może zostać PG. Jak poczytałam wpisy na forach internetowych to się aż za głowę złapałam, jakie głupoty wypisują tam ludzie bez jakiegokolwiek pojęcia. Jedyną zasadą odnośnie makijażu jest to, że wykonywany jest dość mocno. Dużo dziewczyn używa też kolorowych pomadek. 

 
 
Co myślicie o Pastel Goth? Chciałybyście ubierać się w tym stylu? 
 

You Might Also Like

112 komentarze

  1. ♡ fajnie, że przybliżasz takie tematy, można się sporo dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tego samego zdania co koleżanka powyżej.
    Jednak mimo tego, że podoba mi się taki wygląd/styl to niestety mi by nie pasował ;c :D

    http://przyjaznmiloscitesprawy-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super styl! tylko ja za stara jestem ale jakies 10 lat temu ? czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem super :) Mogłabyś jeszcze na koniec wrzucić jakieś swoje zdjęcia ! :D haha :) Ja już obserwuję i czekam na ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for the comment :)

    Followed ya...do follow me back
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. mi zdecydowanie się podoba :) I faktycznie, bez farbowanych włosów wygląda to jakby czegoś brakowało :( tak jakoś pusto jest. Z chęcią bym się ubrała w coś chociaż podobnego (ale nieco lżejszego na co dzień). Ludzie na ulicach mojego małego miasteczka potrafią nieźle objechać za jakieś wykroczenie wyobraźni w ubraniach. Ale i tak (może trochę bardziej w pomieszaniu z moim stylem) zainspirowałaś mnie troszkę do stworzenia własnej interpretacji. Tylko kurczę, szkoda, że wcześniej nie wiedziałam to tym pastel goth, kiedy miałam fioletowe włosy. ;( Generalnie świetny post. Bardzo lubię dowiadywać się o stylach różnych subkultur. :3
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno na ulicy nie przejdę obojętnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, jednak sama bym się tak nie ubierała :) Ale te pastelowe lity - zakochałam się :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba jak ktoś ma swój styl ;) Ja osobiście bym się tak nie ubrała, ponieważ to kompletnie nie mój styl :)
    A co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie lub po prostu zaobserwuj, a ja zrobię to samo :)
    Mój blog - klik!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest to mój styl, jednak absolutnie mi się podoba. Czerń i pastele to fantastyczne połączenie.
    Dodałam do obserwowanych.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest to mój styl ,ale ostatnią bardzo dużo czytam o tym ;>
    Może obserwacja za obserwacje ? ;) Jak tak to zacznij i na pisz u mnie w komentarzu ;>
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. niby gotki, a takie slodkie :)

    obserwuję i liczę na rewanż- tak jak pisalaś :)
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten styl. Szkoda że do mnie nie pasuje. :)
    deimany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, super styl, ale ja raczej będę trzymać się własnego :P
    Obserwuję
    www.livewithsmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten styl, ale sama bym się nie odważyła już tak ubierać. Wystarczy, że przez kolorowe włosy mam przechlapane.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kolory włosów takich dziewczyn, zwłaszcza ten biały (czy szary) z jednego ze zdjęć :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post! Ja już obserwuję,czekam na ciebie!
    http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. SUPER!!
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana nie lubie czegoś takiego jak obs za obs ;) Nie prowadzę bloga dla statystyk tylko dla ludzi i dla siebie :) chce prawdziwych fanów a nie z obs za obs :) yakże jesli podoba Ci sie mój blog i z chęcia bys na niego wchodziła to zaobserwuj ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodałam twojego bloga do obserwowanych :)
    Ależ tu kolorowo :>

    Zapraszam do mnie:
    positivefitlife.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło
    E.L.

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem ciekawy ten styl, jednak zupełnie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zupełnie nie mój styl :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. alee u ciebie kolorowo :)) Taaak obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekaw styl, szkoda zeu nas ludzie sie tak nie ubierają, a jak ubierająto są wyśmiewani ;/
    również obserwje
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2014/10/posciel-3d-czyli-wielkie-wow.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy ten styl ;)
    Buty na platformach są super.

    OdpowiedzUsuń
  26. Styl ciekawy, aczkolwiek na pewno nie w moim guście- nie wyobrażam sobie mnie w takiej wersji :)
    PS. Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie, że dokładnie wytłumaczyłaś o co w tym chodzi bo ja kompletnie nie wiedziałam ;) Świetny posty, bardzo przydatny ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię taką alternatywną modę. Nie na sobie, ale jak najbardziej doceniam kiedy widzę kogoś potrafiącego fajnie dobrać ciuchy w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ten styl! Sama kiedyś próbowałam się tak ubierać, ale za bardzo mnie to ograniczało :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Obserwuję, zapraszam na rozdanie. :-)

      Usuń
  31. Ciekawy post ;-) chętnie obserwuję i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Mam nadzieję, że nie potraktujesz tego jako spam, ale wpadłam zaprosić Cię na ROZDANIE! DO WYGRANIA BLUZY! ❤️
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html





    OdpowiedzUsuń
  33. Wow this is cool!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy post, nigdy o tym trendzie nie słyszałam:)

    Obserwuje (jako Anormal) i pozdrawiam :)

    sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie lubię takiego stylu i nie podoba mi się coś takiego :)

    Zaobserwuj pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, ale fajne zdjecia!!
    Obserwacja za obserwacje? Ja juz obserwuje Twojego bloga :)

    Moj blog
    www.katewo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety to nie mój styl xd
    ale zdj bardzo ładne

    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. mój styl to nie jest ale obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie było się trochę więcej dowiedzieć o tym stylu ;)
    + co do obserwacji za obserwacje, to jasne, zacznij a ja się odwdzięcze ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam zupełnie inny styl,jednak jest całkiem ciekawy i u nie których wygląda naprawdę dobrze:)

    http://oktaviaandoktavia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. pierwszy raz o nim słyszę

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś stylizowałam się na Goth natomiast to przeszło łącznie z wiekiem :) O pastel nigdy nie słyszałam więc dzięki za douczenie :) Zaczynam obserwować bo mimo że zainteresowanie Japonią / mangą etc mi preszło ciągle pozostaje do tego senyment :) Czekam na kolejne wpisy może dowiem się coś ciekawego :)

    My blog : http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    P.S chętnie zrobię designe blga :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Post ciekawy choć to nie moje klimaty ( hehe za stara już na to jestem ) :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)
    Również obserwuję :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj, ja już chyba za stara na takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  46. No ciekawy styl to one mają :)

    ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEGO FACEBOOKA: https://www.facebook.com/pages/Mllescarlett/1546805155535676

    mllescarlett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mega ciekawy post :)
    Uwielbiam pastele, ale zachowawczo :) Też uwielbiam przełamywać je cieższymi dodatkami, czy ciuchami skórzanymi, nabierają nieco pazurra :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  48. Rozowe martensy sa boskie :)

    obserwujemy? :) jesli tak, zacznij!

    OdpowiedzUsuń
  49. Great article ! I love this style ;D. !

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post : ) Choć to nie moje klimaty .
    Pytałaś o wspólną obserwację ;)
    Ja już . Mam nadzieję że się odwdzięczysz :)
    http://patkaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie popatrzeć, ale sama bym się tak nie ubrała

    OdpowiedzUsuń
  52. Buty genialne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  53. no mi tez z tych rzeczy najbardziej buty przypadły do gustu <3
    carolinexs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Pastel Goth fascynował mnie odkąd pamiętam. Jest naprawdę piękny, kreatywny i całkowicie trafia w mój gust. Nie potrafiłabym jednak ubierać się w ten sposób, bo nie umiem wytrzymać wiernie przy jednym stylu. Obserwuje.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. se walnę takie niebieskie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję za obserwację, również obserwuje ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie to wygląda , jednak nie dałabym radę wyjść. Nie lubię jak zwracać na siebie za dużo uwagi. Ale styl sam w sobie ciekawy!:)

    Poklikasz w linki Sheinside? Serdecznie dziękuję <3 http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/08/jesienny-przeglad-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Thanks for the comment. I am following/observing you on gfc. Please follow back
    Stay in touch!
    New Post Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  59. Dla mnie zbyt odważnie. :D
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Całkiem ciekawy ten styl. Ja jednak nie odważyłabym się pójść tak ubrana do szkoły, czy na zakupy. Nie lubię zwracać na siebie uwagi. :D
    Obserwujemy?
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. w życiu bym nie wiedziała o co z tym chodzi :) dzięki za przybliżenie tematu, super post :)

    OdpowiedzUsuń
  62. całkiem fajny ten styl :) tylko te włosy... a tak to to mi się podoba.

    im-mags.blogspot.com
    obs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, też wcześniej obs, ale mi sie nie wyświetliło

      Usuń
  63. fajny styl :)
    ja obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja od paru miesięcy "przygotowuję się" do zostania pastel gothem, jednakże u mnie w domu "goth" się nie przyjmie, toteż będę pastelem :3.
    http://okaygeomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawie :) Uwielbiam ludzi, którzy wyróżniają się stylem.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ciekawe posty, nie wiedziałam wcześniej o takim stylu, bardzo oryginalny:)
    Obserwuję, bo może dowiem się czegos nowego i zapraszam do obserwacji mojego kulinarnego bloga, znajdziesz tam wiele kulinarnych inspiracji:)

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  67. obserwacja za obserwacje ? Zacznij a napewno się odwdzięczę <3 <3 :* świetnyy blog .

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajny styl, jednak mi by nie pasował, źle bym się w nim czuła :)

    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na Ciebie :* :
    http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten styl jest ciekawy, ale ja zdecydowanie nie mogłabym ubierać się w takim stylu :)

    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ!

    http://julia-and-fashion.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  70. Co prawda nie mój styl ale ostatnio też zakochałam się w pastelowych kolorach. :)

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. fantastyczne ciekawostki!! :)
    Serdecznie zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    Pozdrawiam A.J. :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Really gorgeous looks hun! Have an awesome day.


    Kenny,
    WHATKENNYHEARTS.com
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM @kennydaily
    FOLLOW ME ON BLOGLOVIN
    LIKE WKH ON FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  73. Super post^^
    A co do bloga- CUDNY! Szczególnie podoba mi się jego design, jest minimalistyczny ale i jednocześnie oddający każdy detal^^
    Pozazdrościć;) Muszę tu chyba częściej zaglądać, nie chcę niczego ominąć.
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. KOCHAM MARTENSY <3 sama mam dwie pary hahah <3

    http://helloitsmedzius.blogspot.com/ -----------> obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam kolorystykę tego stylu i te białe włosy <333
    http://sailwithmeintothedark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Różowe martensy wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Pierwszy raz słyszę o takim stylu. Podoba mi się połączenie czarnego z pastelowymi kolorami. ;)

    http://daarson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczne zdjęcia i bardzo interesujący post ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://moszovska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ Mój blog- nowy post zapraszam ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. prawdziwa sztuka tak się ubrać!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. ale ciekawy blog :o na pewno będę zaglądała tu częściej :) zapraszam do mnie, zobacz co ja mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ciekawy styl. Musze o nim poczytać. Bardzo mnie zainteresował i zafascynował.Podoba mi się połączenie glanów w tym stylu :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Sama się tak nie ubieram, ale uwielbiam oglądać PG.
    Świetny wpis

    http://wiecznybrakczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  86. ciekawy post , ja bym się tak nie ubrała to nie dla mnie :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  87. nie podoba mi sie taki styl ;)
    ps: poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście? do wygrania P O S T P R O M U J Ą C Y !



    HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. świetny post obserwuje i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Kawaii :D

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  90. fioletowe włoski hmm
    można zaszaleć.
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  91. To nie dla mnie, choć buty wyglądają ciekawie ;)

    Dopiero zaczynam!
    06-05-1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Uwielbiam takie buty i wgl podoba mi sie taki styl .

    OdpowiedzUsuń
  93. Marzę o ubieraniu się w stylu Pastel Goth, i zacznę nikt nie może mnie ograniczać... Dostajesz obsika

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja jestem PG ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣ =^.^= ;33

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts