Początek roku + drobiazgi do szkoły.

20:41

Witajcie! Jak Wam minął początek roku?
Kto chętnie idzie do szkoły, a kto z musu?
U mnie to chyba jest tak pół na pół, plan zajęć mnie dobił i to bez żadnego wyolbrzymiania. Dwa razy w tygodniu kończę o 19, dodając do tego powrót do domu - dopiero o 21 wejdę do swojego pokoju. Kiedy mam odrobić lekcje, nauczyć się, wykąpać? Już nie wspominając o internecie, albo jakimś filmie. Czuję się koszmarnie. Dwa razy wyjdę ze szkoły po godzinie 15, raz o 17. To dyskwalifikuje mnie z udziału w jakimkolwiek kółku zainteresowań czy coś podobnego, a tak bardzo chciałam zapisać się na koło teatralne. Mam nadzieję, że plan się chociaż odrobinę zmieni, chociaż jeden dzień... Ale się tak tylko pocieszam, bo to nikłe szanse. Czemu ja się nie przeniosłam do liceum, dlaczego. >.<
 ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩
Dzisiaj byłam ubrana zwyczajnie, miałam na sobie czarną, krótką i zwiewną spódniczkę w serca/kółka. Uwielbiam jej materiał. ;u;
Do tego granatowe rajstopy, biała bluzka z cekinami z przodu, czarny sweterek (było trochę chłodno) i torebka w kształcie kota.  Co prawda już się przebrałam, ale takie mini zdjęcie może być.
Starałam się zrobić makijaż w stylu doll. Przez moją grzywkę nie widać wycieniowanego oka, ale użyłam fioletowego oraz brązowego cienia. Na dole nałożyłam biały cień miedzy kreską, żeby powiększyć oko. Niestety została mi tylko jedna para sztucznych rzęs i musiałam ją zachować, więc jedynie zostały wytuszowane u góry. Dziwnie mi trochę w grandient lips, ale nudziłam się rano. ヾ(´▽`;)ゝ I to aż za bardzo.
✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩
A poza tym wszyscy u mnie zdali poprawki, trochę dziwnie, no ale w sumie się cieszę. Doszło dwóch nowych chłopaków, chociaż nie będą na stałe. Żałuję, że mojej przyjaciółki nie było, jednakże już jutro ją zobaczę. ♥
Tak ogólnie to pół na pół radości i smutku. 


Jeśli chodzi o szkolne zakupy, to zaopatrzyłam się w takie niezbędne rzeczy + kilka dupereli, które zużyły mi się/połamały w ciągu roku szkolnego. (‘◇’)? Wszystkie zeszyty i naklejki nie będą mi potrzebne, ale były takie śliczne, że nie mogłam się oprzeć! Zawsze chciałam prowadzić kalendarz, ale prędzej czy później przestawałam, gubił się gdzieś lub odrzuciłam go w kąt. 



You Might Also Like

58 komentarze

  1. Wytrwałości w nowy roku szkolnym :)
    Zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już po pierwszym dniu mam dość :/

    Zapraszam do mnie. Będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie już się nie chce chodzić do szkoły. Jeszcze ta dobijająca pogoda! :/

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dodałam :) see you http://agniesszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie sie jeszcze zmieni, u mnie w planie jakis błąd jest chyba ;) Oczywiscie ;) juz obserwuje, czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog :)
    pytałaś o obserwacje;)
    ja już obserwuje i czekam na uczciwy rewanż ;)

    http://wiktoriajeener.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w sumie do nowej szkoły to chętnie szłam, zobaczymy czy ta ochota mi na potem zostanie haha
    również obserwuje xx
    everythinfispossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja Ci tak strasznie zazdroszczę że jeszcze chodzisz do szkoły, ach co ja bym dala żeby znów móc posiedzieć tak beztrosko z moją dawną klasą:)
    Dziękuję za zaobserwowanie mnie, też Cię dodałam :**
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż do 19 masz lekcje? :o
    mi zawsze po dwóch tygodniach się zmienia plan lekcji :/
    może wzajemna obserwacja?
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się niestety nie zmnienia, co najwyżej drobne poprawki w stylu zacznę innym przedmiotem, a ten wskoczy na miejsce poprzedniego. :c Jeszcze np. w piątek będzie trzeba zostawać po lekcjach, bo dyżury w szatni mamy.
      Pewnie, zaobserwowalam i liczę na rewanż. ♡

      Usuń
  11. świetne zeszyty a najbardzie mi się podobają te z seri KEEP CALM.. :D super są !
    co powiesz na wspólną obserwację ? :) daj znać u mnie :*
    labeauteofblondes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże te drobiazgi są urzekające. Szkoda, że ja już na studiach, tam się ma 1 zeszyt do wszystkiego- o ile w ogóle ;)
    Współczuję planu- ale nic nie zrobisz niestety. Szkoda, ze nie zamieściłaś zdjęcia tej spódniczki w serca/kółka- z chęcią bym zobaczyła.
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie na http://www.megly.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w którymś poście będzie stylizacja z nią. ⌒▽⌒)☆

      Usuń
  13. Pytalas o Obserwacje - ja juz ;-)
    Czekam na uczciwy rewanz ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytalas o Obserwacje - ja juz ;-)
    Czekam na uczciwy rewanz ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo nienawidzę kończyć o tak późnej porze... Jak wychodzę z uczelni o 21 a na następny dzień mam na rano :( Bardzo ładnie wyglądałaś.
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję! :)
    Zapraszam do mnie :
    www.jiffywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W liceum tak pozno konczysz?dla mnie do 16 to bylo juz bardzo dlugo w szkole..Pytalas o wspolną obserwację.. Obserwuję ♥ milano-infusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znoszę tak późno kończyć, człowiek wraca do domu i od razu pana trupem :( Sympatycznie wyposażyłaś się do szkoły, ja na uczelnię nie potrzebuję nawet połowy, a i tak kupuję i z tego nie korzystam xD

    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję. :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem załamana planem, ale może uda mi się wybłagać mamę żeby nie chodzić na wf albo religie, to może wcześniej będę kończyć :)
    Ja już obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  19. wspomniałas o obserwacji - ja już liczę na rewanż :)

    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post :)
    Szkoła niee :/
    ja już cie obserwuje liczę na rewanż
    pozdrawiam
    http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pierwszego września chciałam iść do szkoły, tak teraz zostałabym w domu!
    Fajny post.
    Pozdrawiam :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoj plan zajec okreslilabym jakims niecenzuralnym slowem... to nienormalne konczyc tak pozno zajecia! I potem sie dziwic, ze ktos ma nieobecnosc, no przeciez tyle godzin! Mozna dostac nie powiem czego!
    Co za czasy!
    Trzymaj sie kochana! Obserwuje! Licze na rewanz oczywiscie,
    buziaki!
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz. Super też są rzeczy do szkoły. U mnie w klasie nie pisali o dziwo poprawek. Miłej nauki i życzę więcej czasu na przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkola bylaby suoer gdyby nie to wstawanie :/
    Ale extra masz zeszyty <3

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. No to słabo że tak późno kończysz i nie możesz się zapisać na kółko teatralne ;// , wyglądasz prze ślicznie :))))) .
    Obserwuję ,co powiesz na rewanż :))) ?

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę tych drobiazgów masz ;)Co powiesz na wspólną obserwację?:) daj znać u mnie - jjustyys.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ulala z rozpoczęcia roku szkolnego uwielbiałam zapach nowych książek, połysk nowiuśkich zeszytów wszelkie gadgety sklepowy półki zawalone właśnie tego typu stuffem :-)

    Życzę samych sukcesów w szkole :-)

    A może wspólna obserwacja - daj znać u mnie www.lardyka.blogspot.com
    Buzzzziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, jak tu jest uroczo,
    świetny post, jesteś bardzo ładna c:
    Pytałaś o obserwację,
    ja już, liczę na uczciwy rewanż.
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/2014/09/tag-tylko-jedno-sowo.html ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne rzeczy :)
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż :D
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rzeczy:)
    zapraszam na mojego bloga stealthesuun.blogspot.com
    OBSERWUJE:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zdecydowanie mam już dość szkoły :/
    Obserwujemy? soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę powodzenia :))
    Czy mogłabyś zajrzeć do mojej 1 notki i poklikać w linki? To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. hej pytałaś o wspólną obserwację:) jasne,ja już;)teraz twoja kolej:)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już mam dość szkoły,idę wcześniej spać aby się wyspać i wyglądać w miarę, a nie jak zombie i co? Chodzę śpiąca i nie dociera do mnie co ludzie do mnie mówią xD Plan masz nie za ciekawy,ale życzę Ci wytrwałości ! :)
    Co powiesz o wspólnej obserwacji ? Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam ;*
    http://olla-ollaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zakupy ! ;)
    Dziękuje za obserwację, ja też obserwuję :*
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. super zakupy :)
    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zakupy <3
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem w pierwszej klasie technikum.
    Może obs? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Elegancka wyprawka ! :)))

    Obserwuje. Mogłabyś szczerze poklikać w linki pod najnowszym moim postem? Odwdzięczam się komentarzami i obserwacją . :) Wiesz że jest to ważne :)
    Z góry dziękuje :*
    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny blog ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. o moja ulubiona hello kitty :)

    obserwujemy? jeśli możesz odp. u mnie http://www.paulaes.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja do szkoły chodzę chętnie, bo codziennie myślę o tym ze spotkam moich przyjaciol :) Poki co jeszcze sie u mnie nie zaczela nauka, takze jestem zadowolona. Jeszcze. hahah
    Mamy jeden taki sam zeszyt, ten ze skrzydłami i kolorowym tłem ;)

    Pozdrawiam cieplo :*
    http://no-more-pressure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Udanego roku życzę :)

    obserwujemy? jeśli możesz odp. u mnie http://minthairr.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Są i plusy i minusy szkoły.. niestety :) Życzę powodzenia w roku szkolnym !:)
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tam się cieszę, że jest szkoła, ale niestety duużo nauki będzie :c

    i-can-make-you-believe.blogspot.com Obserwujemy, daj znać u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajne zeszyty;)
    Obserwuje, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts