He he hello!

11:01

Siedzę w szkole na lekcji "maszyny i urządzenia". Trochę słucham nauczyciela, trochę robię
prezentację, 
a czeka mnie jeszcze góra ćwiczeń z angielskiego... Przez swoją banalność nic
nie wnoszą do
mojego życia, a ilość jaką wykonuję zjada mi mnóstwo czasu.

Dziś przyjdzie do mnie brat, z resztą jak zawsze w środy. (=`ω´=)
Szkoła zjada mi życie.
Drink me, eat me, kill me.


Zrobiłam fioletowe ombre za pomocą gencjany, ale złapało tylko w miejscach z poprzedniego farbowania. A do tego przyciemniło obecny brąz, także... Z powodu mojego słabego zadowolenia, tato kupił mi farbę do włosów. Widziałam ją tego samego dnia w Rossmanie za 32,99 zł, a za godzinę w Auchan odkryłam, że dwa odcienie z tej serii są przecenione na 10 zł (!) w tym ten, który mi się podoba. Także musiałam zaadoptować ją na zawsze. To przeznaczenie. (´∇ノ`*)ノ
nnnnnnnnnnnnAodkkkkkkkkkkkkkkk
Jak Wam podoba się ten kolor?
A tak poza tym wszystkim, wpłaciłam pieniądze na paypal i jak tylko dojdą zabieram się za zamawianie. Tak ciężko było mi się z nimi rozstać.   ̄(>。☆) Nie jestem materialistką, ale wolę mieć pieniądze i ich nie wydawać, jeśli nie ma takiej bardzo mocnej konieczności. Ale muszę kupić trochę rzeczy, bo zima idzie.


Doszły mi perfumy z Yodeyma. Listonosz był tak bezmyślny, że zamiast włożyć paczkę do skrzynki lub przyjść innym razem, wsadził to w płot. Pomijając, że mógł to ktoś sobie bezprawnie przywłaszczyć, to deszcz zmoczył całą paczkę, więc musicie uwierzyć mi na słowo - wszystko było dobrze opakowane (folia bąbelkowa) i szło do mnie około 1,5 tygodnia. Dodatkowo dołączyli list z podziękowaniami oraz ulotkę promocyjną. Więcej papieru do walania się po moim biurku nie zaszkodzi.  \(>o<)ノ 
Wybrałam "Berlue" - jako podobna nuta Chanel No 5. Zdjęcia składu zapachu odpowiadały mi bardziej niż rzeczywistość. Szkoda, że tak brutalnie musieli mi o tym przypomnieć. Zapach jest mocny, elegancki, czuć wyraźnie różę. Całe życie kocham cytrusy, myślałam że ten zapach odmieni moje spojrzenia na świat.  Ale nie, jednak nie i wyzwanie odrzucone. 

Zrobiłam sobie uroczy plan lekcji (tak, kupiłam już w końcu drukarkę, a właściwie urządzenie 3w1) i postanowiłam podzielić się z Wami wzorem. Jeśli ktoś lubi takie rzeczy jak ja, może pobrać i uzupełnić tekstem w paincie, gimpie, photoshopie lub wydrukować i napisać ręcznie. Fioletowa rubryczka służy do napisania od której do której mamy lekcje.


You Might Also Like

31 komentarze

  1. CZEŚĆ! 10/10 bardzo ładnie piszesz, jak będziesz sławna nie zapomnij o mnie ~ Dziękuję bardzo, polecam się na przyszłość! PS. jestem pierwsza oł jea

    OdpowiedzUsuń
  2. Love ur hair!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te ombre na włosach :) Ja planuje sobie zrobić takie z blądem :D Obserwuje i licze na rewanż!

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie !

    klaudiaandmylife.blogspot.com , zostawaim link do bloga , jesli chcesz to moezsz odwiedzic ☻♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne legginsy. *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki plan lekcji !! :D
    Ładne ombre

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten kolor! :) A farby z tej serii loreala należą do moich ulubionych.

    http://tomitomcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam te perfumy Yodeyma, ale jakies za mocne są dla mnie i jednocześnie słodkie az do porzygu ;p fajne masz te leginsy :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę standardowe kolory ombre :)
    http://whitepulery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie , bardzo pasuje ;)
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ^^^
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny efekt :) już wcześniej zaobserwowałam ;)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ombre! ;>
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :3
    Obserwujemy ?

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Plan lekcji podoba mi się bardzo, jest taki uroczy ♥ ślicznie wyszłaś na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze marzył mi się fiolet na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oh pamietam czasy jak wplacam kase na paypal :P teraz idzie prosto z visy a ja jestem co miesiac biedniejsza o kilka stowek :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam się, szkoła zabiera nam mnóstwo wolnego czasu
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny blog ♥
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/stars.html

    OdpowiedzUsuń
  21. fioletowe włosy - w gimnazjum też bardzo chciałam takie mieć ^^
    http://potrzebujemyskrzydel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny plan lekcji !
    Ale czy nie uważasz, że ciemny fiolet troszkę postarza ?
    Strasznie podoba mi się 1 zdjęcie
    bumbumtrololo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki uroczy plan!
    Ja jestem twoim totalnym przeciwieństwem jak tylko mam jakieś pieniądze to zaraz coś kupuję XD

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Adorable post and you. Awesome picture, sweetie ^_^

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow beautiful hair colour, looks great on you! In the meanwhile, wanna follow each other, maybe inspire each other? Please let me know! Have a great weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też się czaję na tą farbę :)

    http://kisadeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts