Bodyline review - shoes 268 in black!

20:50

Wiem, że długo mnie nie było (powód ten co zwykle: masa sprawdzianów, kartkówek, prac z grafiki, próbny egzamin zawodowy i ogólnie nawał zajęć w szkole), ale powracam z niespodzianką!  ...Cieszycie się?
Zamówiłam z Bodyline urocze buciki z kokardkami w wersji lakierowanej.  Model to " shoes 268"  (link do sklepu tutaj).
Obcas ma dokładnie 2,8 cm.

Niestety źle dobrałam rozmiar i są za duże, powinnam kupić o jeden mniejszy. Ale coś na to zaradzę, zawsze chciałam mieć takie typowe "lakierki". Prezentują się cudownie. (*°∀°)=3 


~ Tworzywo z którego zostały zrobione jest dość twarde, ale bardzo łatwo się wgina oraz obszorowuje. Wystarczy gdzieś mocniej dotknąć i już jest rysa lub wgniecenie. Nie spodziewałam się tego, bo wyglądały dość solidnie.
~ Do tego obdzierają tył kostki podczas chodzenia, mam zamiar nakleić podpiętkę na ściankę buta, aby została wolna przestrzeń i nie stykał się z moja skórą. Jednak nie wiem czy to pomoże. 
~ Pod kokardką jest przyczepiona gumka, dlatego dopasowuje się do szerokości każdej stopy indywidualnie. To dobre rozwiązanie, ale tylko na chwilę. Z czasem gumka się rozciągnie i będą się chlapać podczas chodzenia.

~ Co do wyglądu nie mam żadnych zastrzeżeń: kokardka jest bardzo ładna, czerń głęboka. Wycięte w bucie ozdobne mini serduszka są bardzo urocze, żadnych wystających nitek. 
~ Jednak nurtuje mnie jeden fakt: w środku znalazłam ledwo widoczna naklejkę z napisem "made in china" - chyba każdy z nas wie co to znaczy. Wyrób chiński opakowany w nowe pudełko i sprzedawany z pseudo-japońskiego sklepu.



Zdążyłam już przetestować, miałam je na sobie dwa razy (dzień w szkole oraz do zdjęć). Obok można zobaczyć  wcześniej wspomnianą trwałość.
Załamania, załamania, załamania.  ((#`д´)ノ




Moja ocena:
Trwałość:/6
Komfort: /6
Wygląd: /6
Przesyłka:/6
Ogólnie: /6

Jak wszystko mają zalety i wady, trzeba po prostu zdecydować na czym nam zależy najbardziej. Mi się podobają, chociaż mam świadomość, że to chińszczyzna w eleganckiej wersji. I tak nie liczyłam na zbyt wiele, więc się w sumie nie rozczarowałam. Lolicie buty zawsze kojarzą mi się z "nałóż raz tylko do zdjęć". Bodyline po trzech dniach od zakupu wysłało mi numer oraz link do śledzenia, paczka szła do mnie 2 tygodnie. Żadnych komplikacji nie było, miła obsługa. 


A tutaj zdjęcie w wigu, którego zamówiłam wcześniej (wspominałam o tym w poprzedniej notce). Niestety to był chyba zły wybór jak na pierwszego, bo nie umiem go ogarnąć, ma za długie włosie. Mogłam chociaż kupić szczotkę do wigów, ale nawet o tym nie pomyślałam. Zamówiłam jeszcze czapkę, dawno powinna do mnie dotrzeć, a wciąż jej nie ma, żadnego śladu. ;____; Oby tylko się nie zagubiła.


A wy zamawialiście coś z Bodyline? Słyszeliście o tej firmie?

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Fajne :D Podoba mi się twój styl ! :D czekam na więcej wpisów :D miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne masz te buciki! Ślicznie prezentują się na Twoich kaczych nóżkach (kaczki są takie kawaii~ chyba, że w pomarańczy wtedy są bardzo kwaśne). Piękna ta Twoja peruka :)
    POZDRAWIAM GORĄCO I CIEPLUTKO!

    [....] - tu wstawiam reflinka - Myślę, że to by do Ciebie pasowało ;> Polecam ten sklep, miła obsługa, poważnie traktują swoich klientów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam nad zamówieniem czegoś z Bodyline ale jednak są watpliwości :I

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor włosów
    Mega podoba mi się twój szablon

    Styl pisania też masz bardzo ciekawy

    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz

    Miło by mi było jeśli zajrzałabyś na mojego bloga, nie jest to kopiuj wklej- piszę to sama.

    Mój blog - klik

    U mnie jest konkurs ♥ Do wygrania między innymi "Zniszcz ten dziennik". Może zechcesz wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ta peruka jest genialna! Kiedys marzylam o takim kolorze wlosow. Podobają mi się te buty- szkoda, że nie są zbyt trwałe, ale w sumie tak to jest z ubraniami, nie są wieczne :( Ostatnio również zamawiałam buty przez internet i również były o rozmiar za duże! Ale tak je zdazylam polubic, ze nie zwrocilabym ich. Przyzwyczailam sie :)
    Pozdrowienia :*
    http://no-more-pressure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety o firmie nic nie słyszałam :( Nie zdecydowałabym się chyba zamawiać butków przez internet , bo byłyby albo za duże albo za małe. Twoje są jednak śliczne :)
    Obserwuje **
    Pozdrawiam cieplutko http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny styl !
    Ładnie butki oraz śliczny kolor włosów :D

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny niezwykły styl !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super buciki! Również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz to wszystko prawie jest z Chin ;) butki ładne :) również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great pics!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciao!!

    Great look!
    Thanks a lot for your lovely comment...of course, follow me, I'll follow you back!

    Kiss

    Paolo

    OdpowiedzUsuń
  13. You look marvelous, girl. Love the shoes, they are so cute with the bow. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle


    OdpowiedzUsuń
  14. Such cute shoes!
    Of course we can follow each other. I'm already following you, don't forget to follow back!

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot!! I follow you back!!

    If you like follow my facebook page too to see fashion shows and other photos from Milano ;) https://www.facebook.com/thelooklover

    Kiss...and Merry Christmas!!

    Paolo

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za wizytę ! Zaobserwowałam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te buciki, bardzo ciekawe :)
    Obserwuję i zapraszam ponownie do siebie http://bunbons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely bog <3
    Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)
    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.
    My blog - Giveaway dose
    Follow in Bloglovin
    Follow in LookBook and Follow in Instagram
    Follow in Googleplus

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście, że mi się spodobał ten blog, bardzo oryginalny, to mi się podoba! Zaobserwowałam więc jeśli chce to http://seventeenforeverteamxx.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo oryginalny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. These shoes look super cute!
    you are very pretty miss :D


    VioletDaffodils
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne buty :)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie się prezentują !
    Oczywiście obserwuję również;)
    PS boskie włosy <3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tej firmie :)
    Ale masz prześliczne włosy.

    http://younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne buty :)
    zapraszam : stealthesuun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja świetna, włosy fantastyczne! :D
    A ze strony nigdy nie zamawiałam, pierwsze słyszę. :o

    Zapraszam do mnie: http://justlyjass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts