What is the most important in Christmas?

18:58

Byłam w poniedziałek u fryzjera, chciałam skrócić włosy, bo miałam już problemy z ich rozczesywaniem oraz taka długość przestała być dla mnie wygodna. Obecnie powinnam zacząć je farbować, aby zdążyć zanim mama zacznie szaleć w łazience, jednak chciałam napisać posta, nie wiem czy się wyrobie...
Już jutro wigilia, nie lubię świąt. Uważam, że ludzie źle interpretują ten dzień. Jak słyszę "dziś trzeba być dla siebie miłym" lub widzę gdy osoby się nienawidzą, a raz w roku udają, że się lubią to mam ochotę kogoś udusić. Oczywiście, to dobrze, że na święta staramy się być lepsi (lepiej chociaż raz w roku niż nigdy), ale to raczej nie na tym polega. OTÓŻ W ŚWIĘTACH NIE CHODZI O BYCIE MIŁYM RAZ W ROKU, TYLKO STARANIE SIĘ BYĆ DOBRYM CZŁOWIEKIEM PRZEZ CAŁY ROK.
Tu nie chodzi o posprzątanie całego domu, bo gdy Bóg do Was przyjdzie nie będzie patrzył na odrobinę kurzu, czy plamkę na oknie. Tylko na to co zrobiliście w swoim życiu. Oczywiście nie mam na myśli, że macie siedzieć w jakimś syfie, ale o te przesadne sprzątanie.
Śmieszy mnie fakt, gdy rodzice uczą już małe dzieci liczenia potraw. A co jeśli będzie ich za mało lub za dużo? Hmm, szczerze... TO NIC. Niektórych ludzi nie stać na żaden posiłek. Lepiej się z nimi podzielić, niż zastawiać cały stół, a nikt i tak tego wszystkiego nie zje.
Przede wszystkim warto się zastanowić w święta nad sobą, swoim otoczeniem. Jezus narodził się dla nas, a jego istnienie zostało udowodnione naukowo. Zaprzeczanie temu jest zwykłą głupotą.
Nie jestem przesadną chrześcijanką, ogólnie moja wiara ma dość dziwny wymiar  i nie umiem określić się jednym, sprecyzowanym słowem. Po prostu posiadam poglądy, w które wierzę. Ale to nie zmienia faktu, że boli mnie to, co ludzie widzą w Bożym Narodzeniu. Nie, to nie jest "Kevin sam w domu", ani pierniczki. To tylko uatrakcyjniające dodatki.  Warto o tym nie zapominać.
ŻYCZĘ WSZYSTKIM WESOŁYCH ŚWIĄT, ABY SPEŁNIŁY SIĘ WASZE MARZENIA, ŻEBYŚCIE CODZIENNIE WITALI DZIEŃ UŚMIECHEM I NIE ZAPOMINALI, O TYM CO JEST NAJWAŻNIEJSZE. 

Własnoręcznie zrobiłam dla Was obrazek, co prawda w gimpie, więc jakość koszmarna i zajęło mi to tylko 15-20 minut (photoshop mam tylko w szkole), ale się starałam, mam nadzieję, że jesteście zadowoleni. ;)

(...i oczywiście trzymam kciuki, abyście przyłapali w nocy Świętego Mikołaja!)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo dobry post, a obrazek uroczy ♥ Dziękujemy :)
    http://bunbons.blogspot.com/ zapraszam :)
    i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się. trzeba być miłym dla siebie we wszystkie dni roku, a nie tylko w święta :)

    mój blog, zapraszam. klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rysunek i dziękujemy :D
    Wesołych Świąt !
    Pozdrawiam ♥

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny obrazek, świetnie Ci wyszedł. ;) ja do Świąt mam takie luźne podejście, nie przejmuję się liczeniem potraw, a miła staram się być cały rok, więc w samą Wigilię to nie jest wielka sztuka. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie :) Również wesołych świąt Anja pukemonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomnij mi, że mam Cię zabić. PS - straciłaś jedyną okazję, żeby mnie zobaczyć w czerwonych włoskach. Pozdrawiam. ;'*

      Usuń
  6. Super pościk :D
    http://blogerkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts