I'm still alive

12:27

Cześć Kochani!
Dawno nie było żadnego postu o mnie, więc dziś coś bardziej luźnego. Ferie dobiegły końca, już tydzień temu wróciłam do szkoły. Znów nauka i kręcenie się wokół przyziemnych spraw, od których chciałabym uciec. ( ≧Д≦) Obiecałam sobie, że nie wpadnę po raz kolejny w rutynę. Postaram się znaleźć czas na zainteresowania, pisać regularnie posty i organizować wszystko tak, aby starczyło go dla mnie. Nie ważne czy zechcę przeczytać książkę, wziąć długą kąpiel, pouczyć się koreańskiego czy pomalować paznokcie - muszę odpocząć i czuć się szczęśliwa, a nie biegać nieustannie wśród problemów i obowiązków. Już zdążyłam zarobić jedynkę z matmy, to zdecydowanie nie jest moje powołanie. Jednak cała reszta przedmiotów idzie mi nieźle, jestem z siebie dumna.
✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩✩ ✩ ✩ ✩ ✩ ✩
Pokażę Wam co udało mi się upolować na wyprzedażach w ostatnich dniach. To już końcówka wszelkich przecen, ostatnie dni i sztuki na wieszakach. Są plusy i minusy takiego stanu. Ceny są najniższe (trzecia tura), ale mniejszy wybór i szansa na znalezienie tego co nam się podoba w pasującym rozmiarze. Sklepy internetowe kuszą nas również, kodami z obniżkami. Moja garderoba składa się w 80% z czerni, dlatego też postawiłam na coś kolorowego, aby ożywiło mi spojrzenie na świat.  (‘∀’●)♡  Z tej niebieskiej koszuli jestem zadowolona najbardziej, kupiłam ją w sklepie Bershka za 19,99 zł. Wcześniej podobała mi się inna, bardzo podobna, ale jej cena wynosiła trzy razy tyle.

  

Dzisiaj walentynki, także życzę wszystkim szczęścia i miłosnych uniesień. <'3
Ja za nimi nie przepadam co prawda, ale wiem, że sporo osób to święto obchodzi.  Dlatego też w najbliższym czasie postaram się zrobić post o tym jak obchodzi się święto zakochanych w Azji. Na publikacji i grafice robiliśmy walentynki (co za prymitywność). Jeśli ktoś byłby zainteresowany to umieszczam  gotową, możecie wydrukować sobie, wyciąć i wręczyć drugiej połówce.

  
 {kliknij na zdjęcie, aby powiększyć}

You Might Also Like

36 komentarze

  1. świetny blog i bardzo ciekawe posty obserwuję i zapraszam jeszcze raz do siebie , buźka :* http://justperfectfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja garderoba też składa się głównie z czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z rzeczy ma coś w sobie i chętnie je wszystkie bym przygarnęła :D Ja też zamierzam być bardziej zorganizowana, chcę na wszystko mieć czas :)
    Dużo miłości z okazji walentynek! :)
    Pozdrawiam xx
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ciuszki :d


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również połowę ciuszków mam w ciemnych kolorach.
    Obserwuję i zapraszam do siebie, oraz do udziału w konkursie do wygrania podkład Sephora plus mała niespodzianka !:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zakupy całkiem udane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się niebieska koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tą koszulę w internetowym sklepie ;) Świetna jest ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow cudowne zakupy :) Koszula jest świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest fajna :D
    http://storczyg.blogspot.com/ zapraszam do siebie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie ta biała bluzka :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Omg these shirts are so cute (:
    Is there an online store where I can find them?

    And love your blog girl!

    Life In Pastel

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula wygląda naprawdę niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy kupiłaś :) Takie "chwile dla siebie" są bardzo potrzebne w codziennej rutynie :) Też postanowiłam ubierać się bardziej kolorowo i faktycznie czuję się teraz lepiej :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzki nie dla mnie ;p za staram

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne bluzki, szkoda, że ferie Ci się kończą :]

    OdpowiedzUsuń
  17. urocze bluzki c:

    http://kisadeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne ubrania wybrałaś :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz dosyc ciekawego bloga! :) Z checia przejrzałam pozostale posty. Chyba zostane tu na dluzej wieeec obserwuuuje! :)
    Zapraszam do siebie na mala dawke zdjec i pozdrawiam! :)

    Obiektyw mym okiem

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie podoba mi się ta bluza z napisem "Barbie":) Fajny post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, koszulka "Suki Desu" jest fantastyczna *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna ta pierwsza koszula! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ta rozowa jest swietna!
    zapraszam do wspolnej obserwacji !

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze piszesz:)


    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podobają te rzeczy, szkoda, że już praktycznie koniec wyprzedaży.
    zapraszam: http://lesuilon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne rzeczy :) Moje ferie również niestety się zakończyły.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy, jednak ja najbardziej lubię ciemny kolor :)
    Obserwuje.
    Pozdrawiam - Minoshi.

    minoshi-suzume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietne bluzy! :) Ta z kotem jest mega! :)

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne ciuszki, bluzka z Barbie świetna

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne ciuszki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne ciuchy :D
    Btw Gdzie znalazłaś to tło, które teraz masz na blogu? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zrobiłam. Cieszę się, że komuś przypadło do gustu. ;)

      Usuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts