Murders stupid people in my mind

19:17

Siedzę i delektuję się upieczoną przez Karo szarlotką, trochę się rozwaliła w mojej torbie, ale co tam. Mniam, mniaaam. Ten tydzień był straasznie zabiegany i nie miałam na nic czasu. Do tego dni otwarte szkoły, jak ja tego nienawidzę. Każdy czegoś chce i to najlepiej na wczoraj, nie wiadomo w co ręce wsadzić i wszędzie chodzą gimbusy. Nie mam nic do żadnego człowieka i nie chcę tego bardzo ogólnikowo stwierdzać, mimo wszystko większość tych osób jest gorsza aniżeli wygłodzone stado rzucające się na kawałek mięsa oraz reaguje tylko na słowa takie jak "cukierki". Przy doświadczeniach miałam ochotę kogoś oblać jakimś wrzącym kwasem lub czymkolwiek co znalazłoby się pod ręką w ramach przestrogi, aby nikt nie pytał po raz setny czy to można zjeść.
Zamówiłam sobie cudowną bluzę na osap i łaskawie po ponad miesiącu nie realizacji zamówienia (zaczęłam się już martwić o przesyłkę) napisali email, że im się towar skończył i nawet nie wysłali paczki. Stwierdzili, że zwrócą mi pieniądze, ale do dzisiaj nic nie wpłynęło na moje konto paypal ani na osap. Mam wieczny niefart. ;~; Nie zamierzam więcej tam kupować niczego i innym szczerze też odradzam.  Będę do nich dalej pisać, bo takie oszustwa to nie ze mną. Znów zaniedbałam aska, tumblr, chyba muszę zrezygnować z kilku społecznościówek, bo mam zbyt mało czasu. Weekend spędziłam na robieniu prac z grafiki oraz udawaniu, że żyję. Także teraz skrupulatna ja i moje nieudane pozy, podczas których oglądania mam ochotę się przekręcić na odległy świat. Pozdrawiam Julitę, która ma cierpliwość do moich wyidealizowanych pomysłów i wciąż słucha kolejnych głupot.

{ skirt - h&m | sweater - atmosphere | t-shirt - h&m | tights - auchan
tattoo choker - ebay | shoes - bodyline | bow hair clip - claires }


You Might Also Like

24 komentarze

  1. You look pretty dear!
    nice skirt...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz :)\
    http://kolorowa-dziewczyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!! <3
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Do twarzy Ci w czarnym :)
    pozdrawiam
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg, bluzka z kotem mnie zgniotła, jest mega! :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cie nie fajnie potraktowali :c
    Zdjecia cudne

    OdpowiedzUsuń
  8. współczuję z powodu bluzy i dni otwartych :/
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz:)

    Zapraszam do mnie
    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać pieniążki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze....męcz ich i zapychaj im skrzynke to może laskawie oddadza ci kase....idioci :/
    Masz piekne wlosy...super kolor ich :)
    Rozmaitowo.blogspot.com
    Obserwujemy???

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Achh, Twoje zdjęcia przypomniały mi moje jak byłam młodsza, kiedy się przebrałam za czarownicę i robiłam takie minki:) To jedno z moich ulubionych zdjęć ;) Ładnie wyglądasz :)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. szarlotkaaaa... jadłabym! :D a co do OASAP - badziewie straszliwe.

    OdpowiedzUsuń
  15. OOoo jacie, to szarlotką to nieźle narobiłaś mi smaka, a ja na diecie aaaaaaaaaaaaaaaaa :(
    Kochana, to Ty się upominaj o swoje, pisz do nich, niech kasę zwracają, są tak dużą i znaną firmą, że chyba by nie chcieli negatywnego rozgłosu, który źle wpłynie na ich wiarygodność :/

    A spodnie kupiłam w Croppie, także leć, anuż widelec jeszcze będą :) hehe
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. alee słodko wyglądasz i jaki super t-shirt <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia. U mnie w szkole duużo nauki :)
    Pozdrawiam

    minoshi-suzume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello from Spain: I just discovered your blog and I love the variety of themes. Fashion and beauty are some of my hobbies together with the collection of Barbies. I have a blog dedicated to those dolls that invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want to keep in touch. I became a follower of your blog. I like your pictures and your style.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia :)
    podobają mi się :)
    masz super bloga:)
    ciekawie piszesz :)

    może obs za obs daj znac (odwdzieczam się od razu jestem uczciwa)

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie to wygląda :)
    wspolna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygladasz i sesja udana! :) Niestety to nie ja jestem modelka w moim poście.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts