Inside is full of magical power of the warriors

20:00

#My Chemical Romance - Planetary

Cześć Misiaczki! Dzisiaj zarzucę Wam zdjęciami, bo jeszcze trochę i zapomnicie jak wyglądam. Ostatnio dostałam przypływu magicznej mocy: ciągle się w coś angażuje, zmieniam, pomagam, działam. Nie jestem pewna, czy czuję się z tego powodu jakoś nadzwyczajnie, ale przynajmniej nie mam czasu na bezsensowne myślenie o niczym. Wydaje mi się, że potrzebuję nowego hobby, aby się realizować oraz uszczęśliwić. Notabene dzisiaj moja stylizacja, w której główną rolę gra koszulka ze Star Wars. Mimo że to rozmiar S jest naprawdę duża i czuję się w niej jak w wielkim worku, ale nadrabia urokiem. Mogę iść walczyć o świat niczym supi wojownik. (⌒▽⌒)☆

{t-shirt - h&m // jeans - southpole // jelly shoes - czasnabuty.pl // tattoo choker & necklace - ebay.com}

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Piękne zdjecia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszulka :-D.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandałki świetne! :)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twoją grzyweczkę <3 I Star Warsa.
    A co do pomagania innym, ja jestem wolontariuszką w ośrodku dla dzieci niepełnosprawnych, fajna sprawa <3

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kosulka!
    Zdjecia też są fajne
    Pozdrawiam,Madda

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu :) Czemu napisałaś tak mało? Widocznie za dużo pomagasz, bo coraz mniej piszesz. Według mnie jest to okropne. Pewnie jakiś Pan Wesolutki zajmuje Ci za dużo czasu. Trzeba coś z tym zrobić :I
    Niunia, powiedz mi, gdzie są Twoje portrety z supi Tygryskiem? Taka ładna dziewczynka, a Ty jej w ogóle nie dodajesz...
    However, piękna zdjęcia. Pewnie robił je ktoś bardzo utalentowany. Dziękuję, to tyle. Dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ślicznie wyglądasz <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna z Ciebie istota!
    W ogóle jestem zakochana w twoich butach i szablonie na tym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ;-) Ja w ostatnim czasie nie mam czasu (piękny tekst ;-D). Mam nadzieję że teraz będę regularnie pisać posty ;-)
    Pozdrawiam cieplutko ;-)

    http://julialukaszek-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne i klimatyczne zdjęcia, można się zakochać.
    Na twoim miejscu poprawiłabym szablon na urządzenia mobilne bo nic nie widać ;)

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba, na pewno będę tu czesto zaglądać :)) obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam :*:))
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz wojowniku :D
    Super koszulka ;)) Buty też mi się podobają :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts