Koreańska grzywka - popularna w całej Azji

21:08

#Melanie Martinez - Dollhouse

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam jakie grzywki można spotkać w Azji. (*°∀°)=3 Wpadłam na ten pomysł tydzień temu, bo wybrałam się do fryzjera i uporczywie  zastanawiałam się nad doborem fryzury. Czy coś zmieniać, czy sobie odpuścić.

Najpopularniejsza i najczęściej spotykana jest grzywka "koreańska". Ten przymiotnik sporo zmienia w znaczeniu. Charakteryzuje się grubością, jest puszysta i zawsze ścinana na prosto. Zaczyna się na czubku głowy i rozchodzi niczym wachlarz. Ścina się w ten sposób włosy naturalne, ale również widoczna jest w wielu perukach. 

Gdy ktoś ma naturalnie rzadkie włosy lub kręcone i nie może sobie takowej zrobić (pewnie nikt mi nie uwierzy, ale nie każda Azjatka ma włosy idealnie proste) - może użyć grzywki wpinanej (do znalezienia na ebay pod hasłem "bangs hair clip"). Pozwala to odmienić swój wygląd w bardzo prosty sposób i nie ma obaw, że coś się nam znudzi i będzie trzeba czekać aż włosy odrosną. 

Inna grzywka występująca w Azji jest określana jako "znikająca". Wszystko przez to, że zrobiona jest tylko z kilku niewielkich pasm i dobrze ułożona może nam robić za rzadką grzywkę lub układa się ją na bok, tuż przy reszcie włosów. Można użyć kosmetyków i sprawić, że będzie prawie niewidoczna, gdy już nie będziemy chcieli jej mieć. Jest spotykana rzadziej aniżeli koreańska. 

A tutaj moja grzywka, która jest dość puszysta, ale mimo wszystko została wycieniowana, aby układała się lepiej. Jest mi w niej bardzo wygodnie. (*^▽^*)



Jakie macie fryzury? Podobają się Wam azjatyckie grzywki?

You Might Also Like

27 komentarze

  1. miałam kiedyś grzywkę i mam taki mały uraz, :D ale fajne te grzyweczki
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie grzywki, lecz nie widzę jej u siebie :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byłam mała to miałam taką grzywę, a teraz na bok, tak mi wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie grzywki są przeurocze! Ja posiadam taką zaczesaną na bok ;3.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są tę grzywki :) ja mam normalną na bok XD
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o tej grzywce,kiedyś szukałam zdjęć ulzzang i zobaczyłam ją po raz pierwszy :) / katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie za bardzo mogę sobie pozwolić na taka grzywkę bo mam kręcone włosy a nie chciałabym ich aż tak prześladować prostownicą chociać i tak to robię często..
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wyglądam w grzywce korzystnie, mam za rzadkie włosy :P

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się gruba, prosta grzywka, ale moja okrągła twarz na to nie pozwala T^T

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Grzywka bardzo ładna ale mi niestety nie byłoby w takiej do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam do niedawna grzywkę, ale mam w planach trochę zmienić jej ścięcie na taką "znikającą", bo dla mnie będzie praktyczniejsza :D

    www.kisadeart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę że głupio wyglądałabym w grzywce.. Kiedyś miałam ale rysy mojej twarzy się zmieniły...
    Pozdrawiam!

    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze niedawno miałam taką prostą grzywkę,ale teraz wygodniej mi na bok :-).
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam grzywkę ścięta na prosto, ale nie zaczyna się od czubka głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w grzywie wyglądam brzydko xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam grzywki zastanawiam się nad zrobieniem długiej prostej :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/ ps poklikasz w linki w ostatnim poscie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne są te grzywki. Ja początkiem roku szkolnego postanowiłam sobie zrobić ale było mi w niej bardzo brzydko i w dodatku fryzjerka mnie krzywo obcięła. Nigdy więcej ...

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :) Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeslicznie ci w tej grzywce <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie podobają się takie grzywki, aczkolwiek niestety nie pasuje do mojego wyglądu i stylu.

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne zdjęcia ! Masz super bloga uwielbiam go czytać ;)
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mam grzywkę i nie wyobrażam sobie siebie bez niej <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś jak byłam młodsza zawsze chciałam taką mieć :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam nigdy takiej grzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze, nigdy nie pomyślałabym, że Azjatki mogą być aż tak plastikowe :O Zacytuję Ciebie "wydaje się naturalne, póki tego nie dotkniesz". Moja fascynacja tymi z pozoru pięknymi i idealnymi dziewczynami powoli mija. Myślałam, że chociaż włosy pozostawiły sobie naturalne, a tu peszek :v
    No cóż, widocznie tylko Ty i Ja możemy być tak naturalnie piękne...
    Ja mam rude, proste, rzadkie włoski. Niestety, nie podoba mi się ich gramatura. Jednak wolałabym mieć gęste, bujne loki. Moja grzyweczka czasem przypomina mi tą 'znikającą'.
    Czekam gorąco na kolejny post, abym mogła napisać wspaniały komentarz. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko, trzymaj się maleńka :*

    OdpowiedzUsuń
  27. według mnie możesz przefarbować włosy na różowo :D i to tylko tyle... ewentualnie je kręcić :D /profesjonalny fryzjer :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts