Open your eyes: holographic inspiration

17:13

Już od długiego czasu w polskich sklepach królują holograficzne dodatki, a nawet można rzec, że niektórym już się lekko przejadły. Mają wielkie grono fanów i tak samo duże przeciwników. Skąd się wzięły? Materiały holograficzne istniały od naprawdę dawna, jedynie ostatnio zyskały większą popularność - oglądałam je w sklepach internetowych już pięć lat temu, nie zatrzymały mojej uwagi na dłużej.  Ta moda przywędrowała do nas z Ameryki oraz Azji (z opóźnieniem, jak zwykle), dodatkowo promowana jest przez różne serwisy internetowe np. tumblr czy weheartit, gdyż użytkownicy nieustannie publikują obrazki, na których znajdują się holograficzne (lub zwane laser) ubrania, plecaki, torby, dodatki, buty... Dosłownie wszystko! Potrafią ożywić każdy nudny outfit w ilości minimalistycznej, ale  radzą sobie świetnie też w roli głównej. Przyciągają spojrzenia, zachwycają odmiennością oraz sprostają nawet najbardziej oryginalnej stylizacji.
A teraz zoom na inspiracje, aby holograficzne rzeczy zagościły w każdej szafie~. 


You Might Also Like

28 komentarze

  1. Nie podobają mi się, ale tego jednorożca chętnie bym adoptowała :3
    Mówiłam już, że jestem zachwycona wyglądem Twojego bloga? <3

    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. W niektórych stylizacjach wyglada to naprawdę dobrze, no ale masz racje pzybyły do nas z sporym opóźnieniem..
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię takich rzeczy :P

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie rzeczy są świetne! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam holograficzne ubrania *^*

    http://kisadeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. The horse purse is to cute.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  7. super inspiracje :)

    http://szycie-i-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey kochana!
    Chciałbym ci poprosić o poklikanie w linki do dwóch , firm , to naprawdę mało , a za to wyląduje
    twój blog u mnie w poście. Twoja korzyść + do tego ,, prawdziwe zaobserwowanie''

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się takie kolorki bardzo podobają od długosz czasu. Ale kochana mnie zainspirowałaś supere !!
    Prowadzisz świetnego bloga miło się czyta kochana oczywiście obserwuję i pozwodzenia,
    http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy mogłabym coś takiego na siebie założyć... Torebka tak, ale spódniczka, czy kurteczka... ;) Dziękuję za przemiłe odwiedziny, obserwuję i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spudniczki mi sie wszystkie spodobaly :) spodnie tez ale butów bym takich nie ubrala ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trend zdecydowanie mi się podoba, ale nie wiem czy coś zakupię :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w swojej kolekcji mam nerkę oraz plecaczko-worek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bardzo ożywiają stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te spódnice z pierwszego zdjęcia są świetne <3
    Dziękuję za komentarz na moim blogu!

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: dosiadudkowska.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już zetknęłam się z tym trendem. Ale jakoś myślę, że to dla młodszych ode mnie. Źle bym się czuła z takimi holograficznymi dodatkami niestety

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzór jest ok, bardzo fajne inspiracje.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor z Bell jest całkiem w porządku, ale może faktycznie masz rację co do koloru - mój telefon jeszcze nie zna się (a raczej ja na nim) na dobrym robieniu porządnych zdjęć oddających rzeczywistość.
      Recenzję tych produktów z Lirene z chęcią mogę dla Ciebie wykonać, jeżeli bardzo Ci zależy, no i biorę też pod uwagę fakt, że masz świetny gust muzyczny! Oj, pokochałam to miejsce po Unbroken w przedostatnim poście, na pewno będę wpadać i już dołączam się do listy obserwatorów. Na temat postu - ja nie posiadam żadnych holograficznych ciuchów i raczej w bliskiej przyszłości nie planuję tego typu zakupów, zbytnio mi się one nie podobają i nieco za bardzo kojarzą się z modą na "pale" wśród tumblr'a.

      Usuń
  19. Świetne inspiracje ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę ;)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnice z pierwszego zdjęcia są genialne. Fajne fotki. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre holograficzne dodatki bardzo mi się podobają :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc kiedyś mi się nie podobały, lecz teraz przypadly mi do gustu i w najbliższym czasie planuję sobie kupić coś "holograficznego". :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, to zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne inspiracje :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie podobają mi się takie holograficzne rzeczy :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts