Outfit pastel goth to school? Why not!

15:24


Zamiast siedzieć na beznadziejnych lekcjach grafiki, które dziwnym trafem odbywały się mimo tego, że sala była zajęta i przygotowana do egzaminu zawodowego, wybrałyśmy się na szkolne boisko. Angelika robiła zdjęcia, a ja z Julitą próbowałyśmy zapanować nad wiatrem, który co sekundę rozwiewał nam włosy i nie chciał przestań ani na chwilę. Dlatego dzisiaj jako efekt naszej zabawy, post zdjęciowy, mianowicie - chciałam Wam pokazać stylizację codzienną pastel goth (wyjaśnienie stylu - klik!), która idealnie nadaje się np. do szkoły i jest wersją light PG. Przewodzącą w tym wypadku rzeczą jest sweterek (widziałam go nieraz na zdjęciach kawaii girls na tumblr), a jakiś czas temu przyjaciółka zrobiła mi miłą niespodziankę i podarowała właśnie to cudeńko. Dziękuję. <'3


{sweater - gift from Julita // trousers - sinsay // creepers - szewczyk // choker with heart ring - ebay}

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, ja sama uwielbiam styl pastel goth, ale się tak nie ubieram, może tylko czasami (takie samouwielbienie, że muszę zrobić sobie wtedy ze 100 samojebek), lecz niekoniecznie w pastelowych kolorach. To takie świetne połączenie czegoś delikatnego z cięższymi akcentami. Nie będziesz miała nic przeciwko, jeżeli sprawię sobie podobny choker? Poluję na niego od dłuższego czasu, jednakże do tej pory nie jest w moich rękach. No i cudne creepersy, oczywiście!
    ➳ jestebatmane ➳

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia! Masz ładne włosy :)

    mam prośbę. poklikałabyś mi w poście? to dla mnie ważne :) http://szycie-i-zycie.blogspot.com/2015/06/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely, dear. Great. I have new post also, and will be hape if you see too:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/2015/06/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, ale najbardziej podoba mi się Twoja fryzura ^^
    Uważam, że każdy styl można nosić też w szkole, ale zachowując "szkolne" wymogi, czyli wszystko z umiarem <3

    Iris

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz.Bardzo podobają mi się Twoje buty :).
    Zapraszam:
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super! sweterek czy to bluze super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię styl pastel goth, ta lawendowa obróżka jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudne zdjęcia, pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne zdjęcia - super :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Can you please make an english version of the posts? :)
    A: Thanks! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się to zdj z grzywką :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki autorce bloga wiem co to są Creepersy. Moje życie jest kompletne. 10 na 10 delfinów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, podobają mi się Twoje włosy :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny styl ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście nie trawię Pastel Goth'a XDD. Ale outfit fajniutki, też taki "basic" idealny do szkoły :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ! Zapraszam na mojego bloga ;) http://innadziewczynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh zapanować nad włosami w wietrzny dzień jest na prawdę trudno!
    http://maddiaryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza z Ciebie dziewczyna ;]

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts