Winter coats - find your favorite.

14:49


Znalezienie idealnej kurtki na zimę i pasującej do wielu stylizacji jest nie lada wyzwaniem. Niektórzy mogą sobie pozwolić na kilka par, które dobierają zależnie od okazji, inni zaś mają jedną i zmieniają ją częściej, zaś kolejni tą wyjątkową, ulubioną i noszoną przez wiele sezonów. Przygotowałam kolaże z propozycjami zimowych okryć, aby chłodne temperatury nie zaskoczyły nikogo. Może skusicie się na wymianę swojej garderoby lub przeprosicie ubranie z poprzednich lat. Linki do rzeczy znajdują się w numerkach, po kolei od lewej strony. Ceny niekiedy są kosmiczne, chodziło mi bardziej o pokazanie wizualnie ciekawych rzeczy oraz dodatków, aniżeli ich kupno za pośrednictwem internetu. Pewnie sporo z nich można dostać w normalnych sieciówkach o wiele taniej, jeśli tylko chce się poszukać i ma dostateczną ilość czasu na shopping. ;) 

1 // 2 // 3 // 4

1 // 2 // 3 // 4 // 5

1 // 2 // 3 // 4

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ja lubie te oversize ale na codzien raczej kurtka puchowa :)
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre rzeczy bardzo fajne! ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, poklikałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza kurtka w trzecim rzędzie bardzo mi się podoba! Poklikałam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te kurtki!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko to jest takie piękne!Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts