DIY: pink hair

20:50


#Imagine Dragons - Radioactive

Jestem leniem co wiadome, pewne i nieuniknione. Dlatego pofarbowałam tylko końcówki, zamiast całych włosów i jestem zadowolona z efektu. Dodatkowo muszę zacząć robić jakiś sensowny makijaż, który będzie chociaż trochę widać oraz będzie pasował do mojej nowej fryzury. Nad magia make-up'u można by rozwodzić się tygodniami, dlatego też na przykład wystawię irodohieru, która wygląda przecudownie i z zachwytem patrzę na każde jej dzieło. W końcu to nie może zajmować tak wiele czasu, prawda? Zacznę wstawać te kilkanaście minut wcześniej i działać. A dzisiaj krótko opiszę jak pofarbować włosy na różowo - łatwo, szybko i przyjemnie. Odmień swój look, to jest naprawdę łatwe! Wystarczy się przełamać i spróbować. Wyjątkowy kolor włosów gwarantowany.

Krok 1: trzeba zakupić substancję czyniącą kolorową zbrodnię, w moim wypadku to była różowa pianka od Venity (cena: ok. 10 zł). Uwaga! Jeśli masz ciemne włosy kolor może nie wyjść lub być mniej natężony. Czasem warto lekko rozjaśnić kosmyki, polecam wtedy zmieszać rozjaśniacz z odżywką, efekt: wow.   
Krok 2: Załóż ubrania, których nie boisz się pobrudzić
Krok 3: Zabezpiecz łazienkę. Mi sie nigdy nie zdarzyło akurat coś pochlapać, ale znam osoby, które potrafią tydzień ją czyścić po farbowaniu. Ja przykrywam umywalkę ręcznikami papierowymi, na wszelki wypadek, gdyby coś mi chlapnęło, potem je zbieram i wyrzucam. ;] Śladów brak. Jedynie gdy skończę używam środka czyszczącego, aby zmyć lekko różowe ślady pozostawione po spłukiwaniu farby.
Krok 4: Załóż rękawiczki.
Krok 5: Można przechodzić do działania. Mój patent był taki: związałam włosy w kucyk, przeciągnęłam na prawą stronę głowy i wtedy zaczęłam zabawę z wcieraniem pianki.
Krok 6: Trzeba odczekać odpowiednia ilość czasu (w moim wypadku: 1h).
Krok 7: Spłukujemy piankę i suszymy włosy. Gotowe!

{ sweater - sh // trousers - kate collection // shoes & choker - tally weijl // necklace - ebay }

Farbujecie włosy? Jeśli tak, jakie kolory wybieracie? 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ja mam pół włosów różowe :). Tylko u mnie bazą jest bardzo jasny blond, więc odcień przez pierwsze kilkanaście dni jest wręcz rażący. Ale mi się mega podoba taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym zrobiła bardziej takie przejście ;D Mialam kiedyś ombre, tez sama robiłam :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. the pink looks great in your hair

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie farbowałam włosów, jednak uważam, że jest to świetny pomysł. Mam zamiar pofarbować włosy na wakacje. Oczywiście tak, żeby się zmyło, ale zawsze wzrok trochę nacieszą :D Najbardziej na włosach podobają mi się takie kolory jak: niebieski, fiolet, szary albo taki biały i różowy właśnie. Bardzo ładnie Ci w takim kolorku :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja malowałam taką pianką tylko niebeiską, wyszły mi turkusowe i musze poprawić jeszcze raz efekt bo szybko się zmył
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. super

    http://kisadeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny efekt! Sama będę zapewne zmieniać kolor włosów- zapewne w wakacje.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie -->

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts