Inspirations: paradise for eyes

18:46


Dzisiaj trochę inspiracji, ale zrezygnowałam ze zdjęć ciepłych kurtek i kubków z gorącą czekoladą, ponieważ w tym roku zima jest wyjątkowo łaskawa. A jak stwierdził mój nauczyciel od grafiki, marzec to już miesiąc bardziej wiosenny niż zimowy, dlatego pozostało już mało czasu do tego, aż wiosna zapuka do naszych drzwi! Nigdy wcześniej tego nie oczekiwałam tak jak w tym roku. Brzmi we mnie wewnętrzna potrzeba przerzucenia się na katany jeansowe, koszule i inne lżejsze duperele. :3 Mam zamiar sporo zmienić w stylu ubierania się i w kolejny weekend odbędzie się porządkowanie całej szafy (i promise), ponieważ dwadzieścia razy to przekładałam. Zachęcam do przejrzenia obrazków, ponieważ poświeciłam sporo czasu na wyprawę wewnątrz mojego komputera i ich znalezienie w tysiącach folderów, czasem w nich tone i trzeba na prawne dobrze pogrzebać, aby doszukać się czegoś istotnego. Ale czego się nie robi, aby oczy poczuły raj... 
 


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo fajne inspiracje. Właśnie takie lubię!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje, takie inne, rzadko takowe są widywane na blogach :)

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super kreska ze skrzydełkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post!
    Miło mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza katana i druga ramonka są świetne- ajććć sama dumnie bym nosiła <3
    i te sushi w ksztalcie serca- czadowe !! chętnie bym zjdala, jakiś czas temu pierwszy raz probowalam sushi i bardzo mi zasmakowalo :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :)) Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne inspiracje <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts