Review: Smoky Eyes by Lovely

12:38

# Avicii - For A Better Day

Paletka od Lovely występuje w 4 wariantach kolorystycznych, mój to 08. Zakupiona w Rossmannie za 5,09 zł (w promocji -49% na kosmetyki do makijażu oczu). W okrągłej kasetce znajdziemy podwójny aplikator oraz 4 cienie, które pozwalają przygotować kultowe smoky eyes, jak i nadają się świetnie do używania solo. Cienie są perłowe, uroczo się mienią, przez co właśnie podbiły moje serce.  Błysk nie jest nachalny, a delikatny – dzięki temu nasz makijaż nabiera wyjątkowości, a spojrzenie wydaje się bardziej hipnotyzujące.
Nadają się na co dzień jak i na okazję.


Mają CUDOWNĄ konsystencję (ten wyraz zasługuje na capsa, zdecydowanie). Pigmenty bardzo łatwo łączą się na powiece, dzięki czemu robienie nimi makijażu to czysta przyjemność i nawet totalny laik sobie poradzi. Nie trzeba poprawiać milion razy, aby uzyskać dobre pokrycie na powiece, często maluje się nimi, gdy właśnie mam niewiele czasu. Nie osypują się. Trwałość nie jest zła jak za tak śmiesznie niską cenę. Jeśli nałożymy bazę to jak najbardziej cienie wytrzymają długo. Miałam je któregoś razu ok. 8h, straciły na intensywności, ale wciąż były widoczne. Gdy włączamy sobie tryb „olśniewanie” to polecam po jakiś  4 lub 5 godzinkach udać się do łazienki i poprawić chociaż delikatnie make-up. 

Cena: 
Konsysencja: 
Opakowanie: 
Trwałość: 
Kolor: 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. kolorki są jak najbardziej :)
    https://marrstyle.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pastelki , aczkolwiek mi nie pasują niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolorki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory! Typowo wiosenne ;)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pastelowe kolorki ^^

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga,będę bardzo wdzięczna :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze świetne są te kolory , pewnie pięknie w nich wyglądasz :*
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory są śliczne, jutro jadę do galerii i muszę sobie ją kupić!♡

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajaj bardzo ładne kolory :D
    Ostatnio jednak za bardzo sie nie maluje :)
    Zapraszam :D
    http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts