EYESHADOW BY REVOLUTION: NEW-TRALS VS NEUTRALS

13:30


W końcu chciałam zainwestować w jakąś większą, poważniejsza paletkę, ponieważ podwójne czy potrójne cienie już nie są w stanie sprostać moim wymaganiom, dostrzegam ich wady - małe pole do popisu, zaś jeszcze rok temu wydawały mi się czymś idealnym. Człowiek się zmienia, a także jego potrzeby. Z okazji imienin postanowiłam zrobić sobie mały prezent. 
O kosmetykach MUR czytałam wielokrotnie w internecie, a do zakupu skłonił mnie filmik wysłany przez kolegę, gdzie youtuberka (niestety nie pamiętam jej nazwy, liczyło się to co ma na pędzlu - kosmetyk) wykonuje całkiem ciekawy makijaż z użyciem czekoladowej paletki właśnie tej marki. Zaczęłam przeszukiwać internet i znalazłam ogromne zainteresowanie ich paletami np. Iconic 1, 2, 3, które są odpowiednikami kultowych paletek Naked. W rezultacie przypadkiem idąc z zakupami (#bóg_tak_chciał) wpadłam na nowo otwarty sklep w Białymstoku, gdzie jedną z szafek miały wypełnić kosmetyki Revolution. Zastałam jeszcze pustki, jako że sklep dopiero przyjmował asortyment, nie wszystko dojechało na czas i tak dalej. Idąc tam trzy dni później już mogłam przebierać pośród cieni MUR i tak oto skusiłam się na NEW-TRALS vs NEUTRALS od Makeup Revolution. 

O P A K O W A N I E

K A S E T K A
W zestawie znajduje się 5 satynowych cieni, 4 matowe, 3 z drobinkami i 4 metaliczne, co daje łącznie 16 cieni zamkniętych w plastikowej, czarnej kasetce z lusterkiem. Królują ciepłe odcienie, czyli beże, brązy, róże, złoto, burgund i zawiera nawet jeden pomarańcz. W zestawie znajduje się również dwustronny pędzelek z włosia syntetycznego. Jedna końcówka jest przeznaczona do nakładania cienia, druga do blendowania. Należy przed zakupem paletki pamiętać, że różowe tony podbijają wszelkie zaczerwienienia, zasinienia i ogólne zmęczenie cery. Ja jednak jestem zakochana w tych barwach, paletka urzekła mnie własnie kolorystyką.

{Po kolei od góry, rząd I: bias, nautral, personal, vogue, trend, new-tral, tone, custom // rząd II: cool, style, partial, mode, adapt, buff, suit, strong}

Cienie są solidnie napigmentowane, malowanie tą paletką przeniosło mnie w zupełnie inny wymiar. Nawet jasne czy matowe cienie są mocno widoczne i pokrywają idealnie powiekę.  Jedno pociągnięcie, zero męczenia się i masz ochotę krzyczeć wow! Łatwo się rozcierają i nie tracą na intensywności. Na powiece utrzymują się cały dzień, co mogę zaświadczyć pod przysięgą. Maluje się z reguły ok. 10-11, a robiąc demakijaż po 23 nie zauważyłam zbierania się w załamaniu, żadnych grudek, rolowania, ani blednięcia. Przechodziły test kilka dni z rzędu i jestem pozytywnie zaskoczona. Można naprawdę fajnie nimi majstrować, przykładowo rozcierając cien o nazwie custom, możemy uzyskać efekt delikatnego brązu przechodzącego aż do ciemnej czekolady. Jeden odcień, cała gama możliwości. Strong, czyli ostatni cień z paletki, jest bardzo ciemnym brązem z drobinkami brokatu opalizującymi na róż - tworzy nieziemski efekt na powiekach. Tak samo jak 3 odcienie z dolnego rzędu: style, patrial, mode, które dają efekt mokrego cienia tworzącego tafle.  Na żywo kolory wyglądają jeszcze lepiej niż na zdjęciach, kojarzą mi się z elegancją. Jeśli ktoś lubi ciepłe barwy szczerze polecam. 

Jedyne do czego się doczepię to fakt, że się osypują przy nakładaniu. Irytuje mnie zwłaszcza, gdy używam ciemniejszych cieni. Gdy dolną powiekę przejechałam odcieniem złota, czyli mode, również drobinki biegały mi po połowie twarzy. Jednak po nałożeniu już nic się nie kruszy, ani nie zmienia miejsca, w który nałożyłyśmy cień, dlatego to wada minimalna. Polecam po prostu zaczynać od makijażu oczu, a potem przechodzić dalej, aby nasze policzki nie doświadczyły żadnych niespodzianek. Warto też wspomnieć o niskiej cenie jak za taką ilość cieni, pędzelek w zestawie oraz porządne lusterko - zapłaciłam 38,99 zł. 

Moja ocena: 

Macie coś od Makeup Revolution? Jeśli tak, podobają wam się ich kosmetyki?

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ale świetna paleta! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym tą paletę, ma genialne odcienie tych cieni!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie paletki :D Ciekawa recenzja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolory <3!
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już bardzo dużo o tych paletkach i wszędzie niemal same pozytywy! Chyba czas też sobie sprawić jakąś :) Podoba mi się gama kolorów, jaką wybrałaś.
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Great palette!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paletka! <3
    Jej kolorystyka jest taka śliczna, róże podobają mi się najbardziej.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna paletka:)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż markę tej paletki znam od dawna, to akurat tego produktu nie widziałam (mam na mysli konkretnie ten model paletki c:) ale kolory wyglądają bardzo zachęcająco.

    zapraszam c:
    http://kisadee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa paletka, dobrze wiedzieć, że jest warta swojej ceny! :) Osobiście mam szminkę z tej firmy i jestem z niej naprawdę zadowolona. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts