OUTFITS 4 SUMMER

19:32

#The Chainsmokers - Don't Let Me Down ft. Daya

Dawno nie było nic modowego, za co karce siebie w myślach, a nie poczyniłam jeszcze jakiś specjalnych zakupów, które mogłabym pokazać (poza parą butów, które rozpadły się po pierwszym dniu i moja wściekłość przekroczyła skale) - dlatego włożyłam trochę pracy i tak oto powstały kolaże dla was! Mam nadzieje, że się spodobają: wszelkie zachwyty, tak samo jak uwagi chętnie przeczytam w komentarzach. Oglądanie - czas - start!

t-shirt - withchic // denim skirt - witchery // shoes - monki // lip set - echoclubhouse // choker - sweetromance
shirt - stylebop // shorts - moschino // shoes - converse // sunglasses - newchic
swimsuit - norma kamali // shorts - stylemoi // jelly sandals - gojane // bag - sarah baily
jeans - newchic // top - chicwish // shoes - boogzel // sunglasses - gojane // nail polish - icing
 alien t-shirt - makemechic // skirt - missselfridge // baseball cap - etsy // shoes - ssense // lipstic - rimmel // brushes set - newchic 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Bardzo trafiłaś w mój gust:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolaże. Trudno mi wybrań ten, który najbardziej mi się podoba, ale chyba 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne outfity :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne te zestawy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i czwarta podobają mi się najbardziej
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawy! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne stylizacje ;)
    Poklikasz u mnie w ostatnim ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,4 i 5 <3 boskie <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. perfect !!! !!! I would love if u check out my post

    click here ---> Online womens fashion

    http://www.caralase.com

    http://womensonlineshoppingstoreusa.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts