MY NEW SHOES

16:35

Miałam wam pokazać wszystkie kupione ostatnio rzeczy, ale pewnie części z nich poświęcę osobne posty, bo będę chciała je zrecenzować, a nie ma sensu przecież pokazywać kilka razy czegoś identycznego. Dlatego dzisiaj bierzemy na tapetę zakupione przeze mnie buty - dokładniej trzy pary. Ogólnie wymieniam wszystkie swoje buty, bo część z nich jakoś "hurtowo" mi się zniszczyła w wakacje (I don't know how I did this), a po sezonie letnim jest mnóstwo promocji, które kuszą i moja kieszeń zbytnio tego nie odczuwa. Łowienie atrakcyjnych cen wcale nie musi łączyć się z marnowaniem czasu na chodzenie po połowie miasta. Wystarczy raz w tygodniu poświęcić dwie minutki, w porywach do pięciu i szybkim spojrzeniem przelecieć po zakładach "sale" na stronach internetowych różnych sklepów. Wierzcie mi, warto.

Sandałki damskie, płaskie, skórzane, w kolorze czarnym.
Miejsce zakupu: Kari
Marka: Alessio Nesca
Cena: 69,99 zł
Przecenione ze 150 zł na 100 zł, a do tego jeszcze w sklepie była promocja -30%, która obejmowała większość damskich butów na lato bez obcasów. Zawsze omijałam ten sklep w przekonaniu, że nie ma tam asortymentu w moim guście - myliłam się. Sandałki są eleganckie, dobrze wykonane i pasują do wszystkiego. Jedynym kłopotem był rozmiar, wzięłam nieco mniejszy, ale jeśli paski się nie poluzują (a wyglądają naprawdę solidnie) to powinno być wszystko w porządku. 


Półbuty damskie, czarno-białe ze srebrnymi wstawkami.
Miejsce zakupu: Deichmann
Marka: Graceland
Cena: 24 zł
Przyjaciółka zaciągnęła mnie do sklepu szukając butów dla siebie... Niechętnie weszłam, rozglądając się. Oczywiście coś takiego jak przecena -75% od ceny oryginalnej nie umknie moim oczom i w rezultacie to ja zamówiłam buty zamiast niej. Czekałam na nie około tygodnia, przyjechały z Deichmanna w Chorzowie, zero dodatkowych opłat, powiadomienia smsem, miła obsługa. Zaś same buty... Mega wygodne! Od teraz to moje faworyty. 


Półbuty damskie, w białym kolorze.
Miejsce zakupu: Biedronka
Cena: 38 zł
Szukałam czegoś idealnie białego, bez żadnych kolorowych wstawek. Po jakimś czasie dotarło do mnie, że prędzej znajdę igłę w stogu siana... Zdecydowałam się na ich zakup z powodu niskiej ceny oraz kroju przypominającego Superstar z Adidas, które od zawsze mi się podobały. Niestety zawiodłam się, buty są średnio wygodne, obcierają i nie nadają się na dłuższe chodzenie. Jednak za tak niską cenę nie żałuję, do kilku stylizacji się przydadzą. 


Kupiliście ostatnio coś ciekawego na promocjach? Co sądzicie o moich butach? 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo fajne sandały. :) W drugich butach spodobał mi się metaliczny akcent.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne1 Druga para genialna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wyglądają
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Te holograficzne adidasy są super!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandałki są śliczne :)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega buty , troszke szalone ja zwykle koncze z czarnymi lub bialymi hehe
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts