INSPIRATIONS: HALLOWEEN

23:29

Jest trochę po godzinie 23, a ja siedzę i sklejam kolaże, aby wyrobić się przed północą, bo przecież nie mogę pominąć na blogu Halloween, czyli święta tak hucznie obchodzonego w różnych zakątkach świata. Jest idealnym pretekstem, aby dać upust naszej fantazji i stworzyć oryginalne stroje, makijaże, a także jedzenie. Wiele marek na tę okazję daje specjalne "wersje" swoim produktom, które cieszą fanki mroczniejszych klimatów. Zachęcam do oglądania! 


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Och uwielbiam takie inspiracje ! Ta torba i rzęsy, paznokcie, rajciuuuu mój styl, mimo że na Halloween hih http://szymkowerobotki.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe inspiracje :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy Halloween!

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą atmosferę. Fajne inspiracje!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ani inspirujesz mnie na nowo każdego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ta torebka nietoperz i te długie czarne szponki urzekły mnie natychmiastowo <3 Bardzo fajne inspiracje ]:->

    xx
    KvR

    OdpowiedzUsuń
  8. te rzęsy jak pajęczyna są genialnie absolutnie! nie moge się napatrzeć:D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts