JESIENNE NOWOSCI OD WIBO, LOVELY I MISS SPORTY

13:11


Jeśli ktoś jeszcze nie wie o jesiennych nowościach od Wibo, Lovely czy Miss Sporty, to przychodzę z odsieczą uświadomienia oraz zdjęciami. Niektóre z ich produktów są tak śliczne, że nie mogłam się oprzeć i zrobiłam klik-klik.

 Wibo prezentuje nam wyjątkową limitowaną kolekcję, w której możemy znaleźć wciąż nie wychodzące z mody brokaty, lakiery holograficzne czy też metaliczne. Niektórzy twierdzą, że fascynacja scrobingiem przemija, jednak marka wprowadziła na rynek paletkę zawierająca 4 odcienie rozświetlaczy. Ponadto Sparkling Lady, czyli złoty puder, ma zabić swoim blaskiem wszystkich naszych wrogów. Całość dopełniają Arctic Lashes czy też top coat dający efekt zmrożonych ust lub powiek... Która z was ma ochotę zostać Panią Śniegu?  Dodatkowo popularne 3 Steps To Perfect Face doczekało się wersji 02.


Miss Sporty jest dla mnie dość specyficzną marką i raczej nie sięgam po ich produkty, jednak tym razem propozycja jesienna mnie zaciekawiła. 6 nowych, nasyconych odcieni lakierów idealnych na tę chłodną porę roku w edycji Like a Gel lub schnących 1 minute. Do tego 4 zupełnie nowe, lakiery metaliczne. Możemy zaopatrzyć się także w 2 mini paletki cieni, a każda z nich skrywa po 4 dobrane do siebie barwy. Na horyzoncie również maskara Studio Lash Designer oraz kredki.


Lovely postawiło na rozświetloną, promienną cerę - na rynek weszły dwie kredki, dzięki którym 
możemy nadać naszym policzkom pożądanych cech. Fani mokrych produktów będą z pewnością zadowoleni. Marka proponuje także cienie inspirowane paletkami Too Faced w dwóch wersjach: Fabulous Kit oraz Precious Kit. Pojawia się również wersja dark paletki do brwi oraz kępki sztucznych rzęs, czy matowe usta jak od Kylie Cosmetics, które robią furorę od dawna (w zestawie matowa pomadka w płynie + konturówką do ust). Paznokcie w brokatach, mamy do wyboru 4 wersje "Stay Beautiful".




You Might Also Like

12 komentarze

  1. bardzo ciekawe produkty! mam ten błyszczyk z konturówką od Lovely i póki, co jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile cudowności! Naprawdę ich kosmetyki są bardzo ciekawę ale ja już mam za duż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, to tak jak ja lakierów do paznokci. :D A mimo to patrząc na prezentowane przez nich błyskotki, moje serce podpowiada "kup to, kup".

      Usuń
  3. Podobają mi się lakiery z lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie te pomadki zastepcze kylie ;)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile błyszczących wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam K'lips i jest ok ale spodziewałam się większej trwałości, jestem ciekawa metalicznych lakierów od Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hot Question in Cool Winter's

    What to wear in this Winter to Office

    An impression at work to make with a sense of fashion is a must this time. But don’t make it boring- it should be edgy with a pop of colour on all five days or six. Here is #Toch ways to make a fashion statement at work and what to wear in winter to work.

    Watch out #Tochvideos at http://mytoch.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Beta Glucan is a advent of Biotec Pharmacon and is maximum regularly located in Biotec's series of immune gadget promoting safe to eat capsules, usually referred to as Immutol. Biotec claims they invented a way to solubize Beta Glucan and whip it right into a topical compound that can be absorbed into the skin. For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/operalux-anti-aging-cream/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo nowości u Ciebie:) Cały czas czaję się na lakier holograficzny od Wibo ale nie mogę się zdecydować, który wybrać. Testowałaś może jakiś? Zainteresował mnie również ten efekt zmrożonych powiek, nie widziałam w drogerii takiego Top Coatu, muszę się jednak dokładniej rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely i wibo bardzo lubie, miss sporty mi nie podchodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. You can find all kind of cellphone accessories under one iphone repair lloydminister roof here at Mobile Q Canada. We stock cellphone batteries, chargers, adapters, headsets, iphone repair lloydminister cellphone cases and clips screen protectors, stylus pens and many more items of different brands such as iPhone Samsung Motorola, LG, htc and others. Mobile Q Canada's USP is our very economical prices without any compromise over quality. http://mobileqcanada.ca/iphone

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts