CHRISTMAS WRAPPING 2016: pudełko origami, kokardki i reniferki

16:36


Pewnie już większość z was ma zapakowane, gotowe prezenty... Jednak jeśli ktokolwiek zwlekał z tym na ostatnią chwilę lub też chce się zainspirować na kolejny rok to zapraszam na christmas wrapping w moim wykonaniu. W tym roku prezenty nie były ogromne (oprócz jednego), dlatego  postanowiłam zrobić pudełeczka, w które włożyłam zakupione wcześniej rzeczy i dodałam cukierki. Może być to również miły, poświąteczny gift dla osób, które cenimy. Pamiętajcie, że opakowania, które zrobicie własnoręcznie zawsze będą niepowtarzalne i wyjątkowe. W poście znajdziecie gotowe pliki, które możecie wydrukować. 

PUDEŁKO: typu origami, bez klejenia
Do wykonania potrzebujesz: kartki papieru formatu A4, ołówka, nożyczek, linijki
Jeśli zaś chcesz wersję kropkowaną, taką jak moja, możesz pobrać tutaj - kliknij.


KOKARDA: do wydrukowania (tutaj plik - kliknij)
Do wykonania potrzebujesz: nożyczek, kleju, papieru i drukarki
Można też elementy odrysować na kartce papieru ręcznie i wyciąć. 



RENIFERKI: do wydrukowania (tutaj plik - kliknij)
Plik zawiera renifery w różnych rozmiarach. Jeśli chcesz je przykleić na kokardkę to wybierz mniejszy, jeśli zaś w boczną zakładkę pudełka to polecam nieco większy rozmiar. Części łączone są za pomocą kleju. Można też elementy odrysować na kartce papieru ręcznie i wyciąć. 


TICKETY DO PREZENTÓW: do wydrukowania (tutaj plik - kliknij)
Zawiera 4 rodzaje bilecików do prezentów, które możesz podpisać.

Ozdób pudełko tak jak lubisz - kokardkami, reniferkami, wstążkami lub brokatem.


Wesołych Świat Kochani! Aby spełniły się Wasze wszystkie marzenia. :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Super reniferki! I ogólnie ładnie wszystko wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam ludzi, którzy potrafią robić coś własnoręcznie! Reniferki są przesłodkie!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie to wygląda! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wszystko wygląda <3

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie paczuszki, choć ja nie miałabym do nich cierpliwości :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, jak zaczęła bym to robić to chyba by mi nie wyszło :) pozdrawiam ;*
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Że też nie trafiłam na ten post kilka dni temu! Reniferki zdecydowanie skradły moje serce :D

    Pozdrawiam, anonymous-introvert.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie to wygląda!
    Na pewno kiedyś wykorzystam :)
    Życzę dobrego, Nowego Roku :)
    http://www.miritirllo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts