OOTD: FUTERKO BABY BLUE W ROLI GŁÓWNEJ

11:09


Od dawna nie było na blogu żadnego outfitu - już zapomniałam jaką radość mi sprawia zabawa w modeleczkę. Ostatni pojawił się 1,5 roku temu, a więc bardzo dawno. Jak widać znacząco zmienił się mój styl: zniknęło przywiązanie do pastel goth, a czerń krzyczy, że jest moim happy colour. Mimo to staram się zawsze rozjaśniać czymś stylizację, aby nie była zbyt monotonna. Polubiłam grube swetry, golfy, buty na obcasie, a nawet jeansy, których wcześniej nie nosiłam. Spódniczki odsunęły się w cień na rzecz sukienek. Nie potrafię się określić jakimś jednym stylem: mixuję. Szukam inspiracji przeglądając zdjęcia na weheartit czy też na instagramie. Zaczęłam odwiedzać second handy, outlety i doceniać oryginalność. Nie sztuką jest mieć coś, co posiadają wszyscy, a znaleźć unikatową rzecz, która będzie miała własną historię, współtworzoną ze mną. Nie zawsze musi to oznaczać bankructwo i jedzenie ryżu przez tydzień, aż nadejdzie wypłata. 

 { furry coat - sh // dress - sh // shoes - sinsay // earrings - sinsay }

You Might Also Like

35 komentarze

  1. zamówiłam sobie takie, ale białe czekam na nie niecierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że mixujesz styl podoba mi się to ;) sama też bym odwiedziła jakiś lumpeksik ponoć można naprawdę ciekawe rzeczy tam znaleźć za grosze! :) co do stylizacji - bardzo mi się podoba. Zwłaszcza to futerko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! You look so pretty!!!Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sweterek, lubię ten kolor :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, futro świetne :D
    Ale masz super grzywkę ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne futerko :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne futerko ale Twojej grzywki i butów nic nie przebiję ! rewelacja ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się futerko, ja jednak zdecydowałabym się na takie, ale w innym kolorze :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący outfit- bardzo do Ciebie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne futerko. Piękny, pozytywny kolo !
    POzdrawiam i obserwuje
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super futerko , piękne zdjęcia kochana :)'
    Czekam na kolejne posty!! - obserwuje -
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz czaderskie włosy! Baby blue to mój ulubiony kolor, futerko przeepiękne!! :)
    + również obserwuje Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. It looks cool, I saw one in black today.. Maybe I should have bought it :/ :D
    Carol and Vero

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się Twoje futerko - cieszę się, że odkryłaś outlety oraz lumpeksy - w tych ostatnich staram się być z 2 razy w miesiącu i zawsze udaje mi się kupić coś oryginalnego w bardzo dobrej cenie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana zdecydowanie częściej dodawaj takie posty, bo stylizacja jest rewelacyjna! :) A sweterek cudoo! Uwielbiam kolor baby blue. :)


    Obserwuję oczywiście. ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw Kochana ;)
    Pozdrawiam i obserwuje ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To futerko jest przeurocze! :)
    Obserwuję kochana :)
    #238 :)
    Mam nadzieję, że zajrzysz i również zaobserwujesz, jeśli się spodoba :)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki fajny puchacz sweterkowy:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w tym roku też polubiłam się z futerkami <3

    OdpowiedzUsuń
  21. great post! would you like to follow each other on gfc? let me know on my blog!
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne futerko<3
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Futerko jest naprawdę piękne. Bardzo do ciebie pasuje :)
    Obserwuję! Mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)

    Życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow!! Soo beautiful!! I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczy sweterek, choć, pomimo, że Cię nie znam, zupełnie mi do Ciebie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się kojarzy z ciasteczkowym potworem :P Ale ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny sweterek, aż mam ochotę go pogłaskać haha :D
    Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing!
    What you think about follow each other? :) Follow me, let me know and I follow you.
    https://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥ Zostaw adres bloga, a się odwdzięczę.

Popular Posts

Like us on Facebook

recent posts