Ruined walls

17:08

Now you're adrift in the sea of lies,
A foolish villain in an endless chapter.
The demons running behind your eyes,
A simple shadow, we can fight together.

W ciągu tych kilku dni wszystko zawaliło się,
czyniąc ogromną, czarną dziurę w moim sercu.
Całe życie dla Ciebie i całe życie bez Ciebie...
Po długich przemyśleniach uznałam (z resztą, jak zawsze),
że swoje korzyści i pragnienia schowam, aby dać szczęście innym. 
Jeśli z beznadziejnej sytuacji może zyskać chociaż jedna osoba, 
to czemu nie. Ja i tak będę jedynie abstrakcją w zamkniętym świecie.
"Wiesz, serce nie przywykło do pożegnań... 
Ale czasem i na te ostatnie kilka słów człowieka nie stać."
Mam wrażenie, że nawet pogoda rozumie mój dzisiejszy ból. 
Ten silny watr niszczący bezwładne ramiona i krople deszczu,
które próbują zburzyć kamienne mury. Kraina otchłani już czeka.
Odważysz się dołączyć? ~ Welcome in reality, baby.
  
{Pozdrawiam razem z moją dzisiejszą bezradnością, Tsukiakari.}

You Might Also Like

12 komentarze

  1. have a great week

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam jakiś smętny nastrój ostatnio ._.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne usta i ciekawy post.

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I really like. It is very interesting. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda taka smętna, nastrój smętny, wszystko smętne, co? (。┰ω┰。)
    Przynajmniej wystrój bloga masz ładny (*^3^)

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, co za dołujący post ;-; Nie spodziewałam się po Tobie takiego zachowania. Jak coś tak przykrego mogło wypłynąć spod Twych pięknych rączek z tymi cudownymi długimi paznokciami? Nawet TUMBLR nie jest tak dołujący jak Twoje słowa. Chyba będę musiała porozmawiać z Karolem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo nie, powtórzenie.
      Aniu, co za przygnębiający post* :D

      Usuń
  7. BvB <3
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts