COLD SHOULDER - UBRANIA Z ODSLONIETYMI RAMIONAMI

17:45

W ubiegłym roku projektanci mogli nas zaskoczyć, bowiem do łask powróciły dekolty w hiszpańskim stylu, które popularnie określa się mianem "cold shoulders" lub "off-the-shoulder" i upodobały sobie miejsce w naszych garderobach. Dlaczego? W kwietniu wiceprezes globalnych zakupów, czyli Sarah Rutson, powiedziała przepiękną kwestię (którą pozwolę sobie przytoczyć): "the shoulder is the only part of a woman’s body that doesn’t age". Dzięki temu ubrania z odkrytymi ramionami są idealne dla osób młodszych, jak i starszych - mają duże grono odbiorców. Ponadto nasze ramiona nie są nadęte po jedzeniu jak brzuch, nie miewają off days i są sexy. Mają magiczną moc przykuwania wzroku oraz ożywiają nawet najzwyklejsze, proste stylizacje. Ponieważ trendy mają tendencję do ewoluowania, ubrania off-the-shoulder, objawiają się w niezliczonych formach, pasujących do wielu stylów jak i okazji, gdy możemy je zakładać. Liczba marek, które oferuje takie kroje jest coraz większa, a w sezonie promocji można bardzo łatwo złowić na internetowych wyprzedażach przepiękne i wyjątkowe fasony. 

połyskująca w odcieniach szarości - topshop // elegancka w odcieniu nude - boohoo // z cold shoulders oraz wycięciem - nordstrom (topshop) // 90s velvet w kolorze burgundu - gojane

marszczona bluzka w odcieniu czerwieni - miss selfridge // ciepły sweter - boohoo // z ozdobną falbanką - boohoo // burgund idealny na jesień - sheinside // sweter nude ze złotą nicią - river island

Podobają się wam ubrania z odsłoniętymi ramionami? 
Goszczą w waszej garderobie czy jednak nie jesteście przekonane do tego stylu?

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Mi sie mega podobaja takie ubrania;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam trzy takie sweterki i jestem po prostu w nich zakochana !!! Piękny jest ten fason :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. This is such a fun trend.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o mnie to jestem na tak
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten trend, ale niestety ostatnio mam duże problemy skórne i nie za piękie to wygląda, ale jak tylko wyleczę to, co się dzieje teraz to wracam pełną parą do tego trendu! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie bluzki i sweterki, ostatnio zaopatrzyłam się w dwa nowe <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokochałam bluzki z odkrytymi ramionami :D
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się bluzeczki z odkrytymi ramionami!♥ Czymś się wyróżniają :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście uwielbiam tego typu ubrania! Twój post był bardzo ciekawy! Z pewnością niedługo jeszcze wpadnę na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam w kilka:
    28$, 24$, 26$, 383,95zl
    mogę prosić rownież o kliki u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie w moim stylu, ale rozumiem, że może się to podobać :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts