THE METALS OD ESSENCE: różowo-szare paznokcie

16:27


Użyte lakiery:
 Essence, The Metals - odcień 44 "rebel at heart"
 Miss Sporty, Gel Shine - odcień 564 "grape on the cake"


Akurat byłam w Hebe szukając brązowej szminki i zupełnie przypadkiem, skusiłam się również na lakier, ponieważ był na promocji: wyniósł mnie coś około 3-4 zł. Nie miałam innych odcieni do wyboru, został tylko rebel at heart. Ale lubię szarości, więc sięgnęłam po niego bez wahania i dobrze zrobiłam! Ma niewielki pędzelek, którym przyjemnie się rozprowadza zawartość po płytce paznokcia. Lakier jest napakowany małymi, srebrnymi drobinkami. Twórcy skupili się znacznie na efekcie lakieru, przez co jest ciekawą alternatywą dla innych metalicznych propozycji np. z miss sporty czy eveline, które wyglądają zupełnie inaczej. Godny polecenia, będzie pasował do wielu manicure. 


Co do różowego lakieru z Miss Sporty, to recenzowałam już jego brata (czarny odcień - klik) i posiada również rzadką konsystencje, ale bardziej napigmentowaną, przez co pracuje się z nim przyjemniej i nie tworzy prześwitów, zaś czerni to się zdarza. Kolor jest bardzo mocny, ale nie ma problemów z jego zmyciem, nie barwi płytki paznokcia. Posiada malutkie drobinki i cudownie odbija światło.


Jak wam się podoba? Użyłybyście któregoś z tych lakierów?

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Szary wygląda rewelacyjnie! :) Świetny jako taki dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetny jest ten błyszczący a jednocześnie matowy efekt :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki, świetna długość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie połączenia, na moich pazurkach ostatnio bardzo wiosennie, semilacowa zieleń <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations on your work, I love the photos!!kiss
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat szukałam takiego lakieru, tego brokatowego, ale nie mogłam znaleźć ładnego. Ten natomiast mi się bardzo podoba, więc już problem rozwiązany :D http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for visiting my blog! You are welcome to leave a comment and if you like my blog, follow it - I will follow you back. ♥

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Zachęcam do zostawienia komentarza, motywuje mnie to do dalszego pisania. Jeśli spodobał ci się mój blog, zaobserwuj - odwdzięczę się. ♥

Popular Posts

Follow me on Instagram

recent posts